dinsdag 22 mei 2012

BLOGGERTIP: Americole


Ik ben verslaafd aan een heel erg leuk blog namelijk Americole. Een heel erg mooi blog die gerund wordt door de 14 jarige Saar. Ze post meestal foto's die elk meisje leuk móet vinden. Ik vind het zo knap hoe ze altijd weer van die geweldige foto's bij elkaar sprokkeld voor een mooi artikel.  Dus ik zeg; volgen dat blog!  Echt heel anders dan andere blogs en je hoeft bijna niet te lezen aangezien er vooral heel veel mooie foto's gepost worden. De collage hierboven is ook gemaakt door Saar. Hoe cool? Al met al: Een leuke site om even lekker met een kopje thee in je hand en met je andere hand te scrollen en te genieten van de prachtige plaatjes!


[klik op het logo van Americole om naar Saar haar blog te gaan] 


5 opmerkingen:

  1. Dankje voor je reactie, wat leuk dat je reclame maakt!!

    Liefs, Mi-lou

    www.bebeautyfullbymy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad superleuke blog! Ik volg haar ook al. :) die naam is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je dit doet voor haar!
    En jouw blog is leuk!

    Liefs.
    www.beautyqueenxl.blogspot.com
    Ps. Ik volg je nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ga even kijken, lijkt me wel leuk!! originele naam ook (:

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!