donderdag 31 mei 2012

Catrice The Nuder The Better

The Nuder The Better. Helemaal hot in beautyland. Dus ik kon natuurlijk niet achter blijven. In dit artikel een review van een prachtige nude lipstick van Catrice. 


Ik was al een tijdje opzoek naar de perfecte nude lipstick die toch een extra subtiel element toevoegt aan je make-up look. Ik vind voor school hele felle kleurtjes toch net iets te gewaagd, maar ik ga het nog zeker een keer proberen. Toen ik een paar beautyblogs was afgelopen kwam ik tot de conclusie dit Catrice pareltje te kopen aangezien iedereen lyrisch was over dit product. 





De verpakking is echt prachtig. Je zou niet zeggen dat dit een budget lipstick is. De huls is heel erg stijlvol. Zwart met Catrice erop. En dan de sticker met de naam; erg mooi.   Echt:  er is tot de puntjes nagedacht over hoe het er allemaal uit moet zien. Daarom vind ik Catrice zo'n leuk merk; je krijgt er een luxe gevoel van terwijl het niet zo duur is. Dat is bij Essence wel anders, right? 

Nu de swatch op m'n armpje. Oke, de kleur klopt niet want het licht was verkeerd. Maar het gaat uiteindelijk om de pigmentatie en de textuur. De textuur is echt heel erg fijn. Creamy en lekker zacht voor je lippen. Het heeft niet echt een hele lange houdbaarheid, maar dat is met zo'n kleurtje niet zo erg want dat werk je heel makkelijk bij. De pigmentatie is ook toppie. Jongens, hou me tegen. Ik word gek, zo leuk vind ik hem hihi. BAM. 








Jongens, normaals, hou me tegen. Zeg nou zelf; dit is toch prachtig. Deze kleur is echt perfect voor een zomerse look.   Catrice zegt zelf over de Ultimate Colour Collectie:


  '' Kleurverslaving gegarandeerd: Ultimate Colour maakt je lippen sprankelend met hooggepigmenteerde, rijke kleuren. De zachte en crèmige textuur blijft extreem lang zitten, verwent je lippen en geeft een prachtige dekkend resultaat!'' 


Klopt! Behalve dat 'extreem lang blijven zitten'... Maar dat zie ik wel door de vingers hoor.  Ik ben bijna verslaafd en ga dus zeker nog een lipstick van deze collectie kopen. Gelukkig zit ie vast in het assortiment :) Ook een pluspunt aan deze lipstick is dat je lippen ook nog eens verzorgd worden. Dat merk ik ook echt want ik krijg helemaal geen droge lippen door dit product. Zal ook wel komen door de creamy textuur.

Zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik redelijk enthousiast over The Nuder The Better van Catrice ;)
Voor 4 euries is ie voor jou. Ik zeg doen.

Dit artikel is mede mogelijk gemaakt door New Kids Turbo/Nitro. Hou me tegen! 
Sorry voor de soms slechte humor die ik probeer toe te voegen in de artikelen. Door gaan of serieus schrijven? 

liefss!

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke nude kleur, lijkt me echt helemaal perfect! En humor mag hoor in blogposts, dat maakt het net zo persoonlijk! :D Niet alle blogs horen hetzelfde te zijn, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahaha, ik snapte 'm al niet met dat new kids (:

    wel een mooie lipstick!!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem echt mooi! leuk geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie lipstick!
    Ik vind het trouwens erg leuk geschreven hoor, niet te serieus is soms ook erg leuk om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Thnx voor je reactie en follow! Ik volg je nu ook via gfc! Laat maar weten wanneer je me via bloglovin volgt! Dan volg ik je gelijk terug!

    xoxo

    http://www.lolitainthemix.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!