maandag 28 mei 2012

CHALLENGE | Mijn afgelopen weken in nagellak #1


Zoals jullie misschien wel weten ben ik bezig met een challenge. Ik heb de afgelopen tijd heel wat nagellak gedragen en dat wil ik jullie nu even laten zien. Vanaf nu laat ik iedere week de nagellak zien die ik die week gedragen heb, maar omdat ik een nieuw blog heb moet ik weer opnieuw beginnen, dus laat ik het nu even zien en ga ik daarna gewoon elke week weer een artikel plaatsen.




Merkloze nagellak gekregen van een lief vriendinnetje van me, ik heb de top coats van Catrice gebruikt voor een minder wittig effect. And i love it. Ik weet niet, meestal hou ik niet zo van wit, maar dit vond ik voor het eerst écht mooi.



Maybelline 605, mooie kleur maar ben d'r niet weg van..  Droogt bij mij niet heel snel en heeft niet een heeeel fijn kwastje :(



Miss Sporty lakje die na één laagje al dekt zoals op de foto :) De kleur is volgens mij BlueBerry, en kost 2 euries.












Alweer een Miss Sporty lakje, mooie kleur al was hij in het echt roze ipv oranje op de foto..  Fijn kwastje, droogt snel en goedkoop, ik zeg doen!














Dit is een best speciaal lakje voor mij, want dit was de eerste Sinterklaas nagellak, dus dat was het eerste lakje dat ik kreeg (van Sinterklaas) en sindsdien weet iedereen precies wat ik wil hebben voor wanneer ik iets zou moeten krijgen. Mooie lak, dit is nog het oude Catrice design, jaja, een gouwe ouwe. Hij lakt nog heel fijn en is helemaal niet stroperig, dat viel me erg mee. Helaas niet meer te verkrijgen in de winkels..


















ja hoor weer een witte, ik ben fan! 
Dit is de 05 Frosted Champaign van de Essence Crystalliced LE Collectie , daar hebben we ook al een artikel over geschreven en we waren enthousiast over de producten. Toch op de een of andere manier ben ik de lakjes over het hoofd gaan zien ( ik heb natuurlijk on-ge-lo-fe-lijk overzichtelijk staan, not) dus heb ik nu pas voor de 2de keer dit lakje gebruikt, en nu vind ik het fijner dan toen ik het artikel schreef :)  Creamy wit met goudgele shimmer er in, love it! Dekt en droogt niet zo goed, maar hij droogt wel snel doormiddel van de Essence Express Dry Drops gelukkig.


LAK 7
Ik hou echt niet van dit lakje, bah! Fijne kwaliteit de 285 White Orchid van Rimmel, maar ik hou echt niet van die parelmoer ouwe hoer lakjes. Ik heb best lange nagels en als je dan dat witte randje d'r onder ziet vind ik gewoon niet mooi, dus komt dit lakje voor mijn gevoel niet goed uit op mijn nagels. Gelukkig is dit nagellakje niet voor mij bedoeld, ik heb hem namelijk speciaal gekocht voor mijn moeder omdat zij alleen van lichte kleuren houdt. En ze heeft kortere nagels en daar staat het veel mooier op. Maar ja, daar is de challenge voor. Het lakje zit in mijn stash dus moet ik het dragen...




LAK 8
Sorry jongens (meiden), weer een LE nagellakje dat ik echt ge-wel-dig vind, maar dus niet meer te verkrijgen is. Ik zal daarom ook niet te veel zeggen over de Vampires Love collectie van Essence die prachtig mooi is en goed dekt en fijn lakt en lang blijft zitten. Niet de moeite waard dus (sarcasme).


LAK 9
Dit is weeeer een lakje die niet meer te verkrijgen is, excuse me, again. Mooi metallic lakje van Essence, nog van de oude collectie toen er ook nog grotere potjes nagellak in de vaste collectie zaten, dat waren nog eens good times. Mooi lakje, blijft goed zitten. Aanrader. 2 jaar terug.




LAK 10
Goed nieuws: Dit lakje kun je nog wél gewoon kopen in de winkel. Dit is Rimmel 270 Shocker. Ik snap niet waarom ik dit potje met vloeistof ooit gekocht heb. Mooie kleur maar zoooo niks voor mij. Het vloekt ook met mijn huidskleur en hij blijft niet zo goed zitten als de grote potjes Rimmel nagellak, jammer weer. Dit is dus een klein potje dat ook €6,99 kost, dus je zou verwachten dat de kwaliteit beter is dan de grote potjes die even duur zijn, maar niets is minder waar.


LAK 11
 Koninginnedag, dus oranje. Ik heb 2 oranje lakjes en ik koos voor deze speciale gelegenheid voor Rimmel 440 Orange Bliss, niet meer verkrijgbaar helaas..




LAK 12






Dit lakje vind ik heel mooi maar lakt voor geen kilometer. Stroperig en droogt ongelofelijk traag. Ik vind het echt heel appart, want ik heb nog 2 lakjes hiervan en die zijn niet stroperig. Ik ben niet enthousiast.


 LAK 13




Dit is echt zo'n kleurtje die je niet vaak ziet, slim gedaan van de Hema. Dit lakje is nummer 02 van de Diamond collectie en kost 3 euro. Niet zo snel drogend maar met de Essence drops komt dat helemaal goed.


LAK 14






Essie 64 Fifth Avenue,  mooi lakje maar zoals je kunt zien is het flesje een tikje lichter en wat dichter naar het roze toe. Op de foto is dat niet zo erg te zien, maar op mijn nagels is dit lakje echt dieprood, en daar zat ik niet echt op te wachten :$ , wel mooi hoor.. 




LAK 15



Birdy nogwat ofzo, van Catrice. Een leuk lakje, kanariegeel dus lekker zomers. Ik hou van geel op mijn nagels, dus dit lakje is super :) Ik vind hem alleen niet echt fijn lakken, omdat het echt heeeel erg dunne lak is. Zo droogt het wel weer heel snel. Elk nadeel heb z'n voordeel zoals Johan Cruijf dat zo mooi zei. 




LAK 16


Oeeh, dit was een afknapper. De Long Lasting nailposish nr. 13 van de Hema. Ik kijk sowieso altijd al op tegen het lakken met Hema nagellak omdat het zo lang duurt voordat het droogt. Gelukkig had ik m'n express drops van Essence, anders was ik de winter niet door gekomen. Zoals je kunt zien op de foto lakt hij helemaal niet mooi. Klontjes en streperig. Bleh! 




LAK 17



p.r.a.c.h.t.i.g. Klik hier voor een uitgebreid artikel! 



LAK 18
Choose Me!.  Dat heb ik zeker gedaan. Supermooi lakje van Essence waar hele kleine mini flakies inzitten. i like. Houdbaarheid is niet super maar dat is logisch voor zo'n budgetprijs van €1,29


LAK 19
Yay, Rimmel! Het is toch wel een van mijn favoriete merken hoor :)  ik wordt helemaal blij van deze kleur, ik hou d'r van! 7 euries en hij is van jou, maar hij is heel vaak in de korting voor 5 (:







16 opmerkingen:

  1. Ik ben gek op nagellak! De gele van Catrice heb ik afgelopen week opgedaan bij een vriendin en hij is op dit moment mijn favoriet! Samen met Snow Motion van Catrice :) Beiden perfect voor de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat laatste blauw kleurtje :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel leuk!! Ik ben ook verzot op nagellakjes!
    Nathalie
    http://curls-and-bags.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt supermooie lakjes! Ik stond letterlijk met men mond open te kijken naar je nagels! God, dit ziet er zo mooi uit! Al je lakjes wil ik ook hebben!

    xoxo
    thisrecklessgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoo wat veel! Er zitten echt hele mooie tussen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk om te zien!
    Vooral het oude lakje van Catrice is erg mooi, jammer dat die niet meer wordt verkocht :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke post!
    Je hebt mooie nagels
    Dat oranje lakje vind ik super mooi.

    XX Tali
    http://hersecondskintali.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wil je elkaar misschien volgen? Laat maar weten op mijn blog ^^

      Verwijderen
  8. Die laatste blauwe is echt prachtig! (:

    Liefs'xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lakjes 8, 17 en 18 vind ik het mooist. Lakje nummer 18 heb ik zelf ook, super leuk. Hele leuke challenge. Ik pak ook altijd de zelfde lakjes, is ook een goede challenge voor mij.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleurtjes, maar ik vind de frosted champagne wel een hele mooie tint!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, de eerste is zo mooi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. MOOOOOOOOOI! Ik vind ze allemaal prachtig, 1, 8, 9 en 19 het mooist! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi, vooral nr. 15 en 19. Die eerste witte vind ik ook wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!