vrijdag 18 mei 2012

DUMPEN.



Meiden;  ik ben nu heel veel artikelen aan het dumpen en ik hoop niet dat jullie het erg vinden. Ik ben nu zelf een blog begonnen (for ever alone) en ik wil natuurlijk wel dat jullie kunnen scrollen door alle pagina's heen om lekker veel artikelen te kunnen lezen. Daarom zet ik alle artikelen die ik geschreven heb op girlsdepartment in m'n nieuwe blog. Het is dus nu even heel druk en er zullen nog wel wat veranderingen plaats vinden. Maar wees gerust; over een weekje zit ik weer gewoon in m'n oude ritme hoor.  Ik hoop dat jullie het snappen! ;)

5 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar je blog! Het ziet er leuk uit :) Ik volg je, volg je terug? ♥ x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ik ben ook net begonnen met een blog, best lastig om mensen te bereiken enzo, maar ik denk dat het juist goed is als je lekker veel post :) Veel succes! Kijk je ook even op mijn blog? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik volg deze blog nu ook, wil je me terug volgen??


    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!