vrijdag 18 mei 2012

Essence 02 Circus Confetti


YES! Eindelijk heb ik de nagellakjes waar ik eeuwig naar op zoek ben geweest. Ik ben ze al zoooo vaak tegen gekomen op zoooo veel blogs, en ik kan hem maar niet vinden. Het is nu eindelijk zo ver. Ik heb ze. De Nail Art Special Effect Topper van Essence die ik geweldig vind. 02 CIRCUS CONFETTI!


Ja je ziet het goed. Ik heb 2 flesjes. Daisy heeft er een voor me gehaald toen ze in het Kruidvat was en zag dat ze eindelijk weer bijgevuld waren na 3 maanden ofzo. Ze stuurde me een berichtje en ik was echt als een kind zo blij. Mensen uit mijn klas waren me aan het aankijken van: Ok. Niet in de buurt komen. ^^ Ik schrok er zelf ook een beetje van. Ik heb gister zelf nog een flesje gehaald omdat ik merk dat ik overal, ja overal, die nagellak op smeer, dus is het flesje al een heel stuk leeg... :$ Ik ben verslaafd.

Je kunt de 02 Circus Confetti ook eindeloos combineren met alle kleurtjes die je maar wil. Het wordt meteen lekker zomers, en dat is wel lekker na deze winter. Je wordt er gewoon zo vrolijk van als je die glitters op je nagels hebt.




Ik laat je op de foto's hieronder zien hoe ik mijn nagellak wel eens heb gedragen en een paar suggesties die ik zelf ook nog moet uitproberen;





































Ja.. Ik heb dus niet van die nagelwielen of hoe dat heet, dus heb ik maar even een paar swatches op een wit papiertje gedaan. Het effect is hetzelfde maar dit ziet er een beetje slordig uit, maar goed. Het gaat om het idee. Sorry trouwens voor het belabberde handschrift.





































Onder de Circus Confetti zit Essence 02 Fatal, die is niet meer te koop, die nagellak is echt heel zwart zoals je zien, dus steken de glitters er mooi contrasterend van af. Leuk voor een feestje!

 Dit zijn de glitters met daaronder Rimmel Bare Necessities. Dit vind ik zelf mooier dan zwart want het is wat zachter, het geeft een beetje lente gevoel :)

Essence Circus Confetti is verkrijgbaar bij alle Kruidvat filialen met een extra Essence schap.
Dit is sowieso mijn favoriete topcoat op dit moment.

Wat is jou favoriete nagellak?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!