woensdag 23 mei 2012

Essence Nude Glam


[oud bericht, druk met school dus sorry meiden voor geen up to date posts]
 Jongens, dit zijn mijn favoriete nude lakjes nu. Echt super mooi, drogen ongelofelijk snel en dekken met 2 laagjes. Benieuwd naar het resultaat op de nagels? Klik even op 'Meer lezen'!


 Ik heb de 2 kleurtjes 07 - Café Olé en 06 - Hazelnut Cream Pie. Totally in love. Eigenlijk wil ik de hele collectie maar ze lijken wel heel erg op elkaar dus dat is een beetje zonde voor m'n geld.



















Toen ik thuis kwam met mijn aankopen dacht ik in een keer; o haha leuk. Ik heb deze kleur al, maar dan van Rimmel (à €6,99), het is gewoon een perfecte dupe! Dus als je graag de Rimmel Bare Necessities wil maar het lakje te duur vindt; koop Essence Nude Glam lakjes. Ik vind de Hazelnut Cream Pie versie het meest op Bare Necessities lijken..  Maar er zijn heel veel die er op lijken, dus ga naar het Kruidvat, pak het Rimmel lakje uit het schap er vergelijk het met de Nude Glam lakjes, en dan heb je een lakje die er precies op lijkt :)







De lakjes lakken zooo fijn. Het is namelijk een hele dunne lak, dus het droogt snel. Ze blijven ook heel erg lang zitten. O Gordon. Dit is echt mijn all time favourit van dit moment.






































En dan nu de swatches; link is 07 - Café Olé  en rechts is 06 - Hazelnut Cream Pie. Ze dekken dus goed en drogen mooi op.

AANRADER!

Te koop voor €1,29 bij het Kruidvat.

x Janniek

9 opmerkingen:

  1. Ik dacht dat ze hetzelfde waren. ;p leuke kleurtjes, ik vind de linker het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kleuren.
    Liefs, Mi-lou

    www.bebeautyfullbymy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil die Cafe Ole ook wel een uit proberen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hazelnut cream pie is mooi! Ik heb zelf Cotton Candy en Iced Latte. :)

    Chica de Ahora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze heb ik ook! Heerlijk! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die hazelnut cream pie ziet er echt heel mooi uit!

    X Lizet
    http://bellivas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!