vrijdag 25 mei 2012

Excuse me

Hoi. Wat is het ongelofelijk lekker weer en wat geniet ik er van. Maar; deze week heb ik niet zo veel gepost, dus excuse me. Ik ga dit heerlijk lange weekend weer vol op aan de bak om voor jullie artikelen te schrijven en filmpjes op te nemen.  Ik zit vol inspiratie en hoef dit weekend niet te werken dus ik heb tijd zat :)  Laatste paar weken veel met school bezig geweest maar nu kan ik me weer lekker op janniek'swayofbeauty concentreren <3

Hebben jullie nog verzoekjes waar ik een filmpje of artikel over kan maken?
De klant is immers koning.
liefs! ♥

2 opmerkingen:

  1. Mij lijkt een stash of een shoplog heel erg leuk, of een haul of unboxing:D!x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben druk bezig met een stashfilmpje, die komt er aan (over m'n lipsticks ), en een shoplog probeer ik zo vaak mogelijk op te nemen maar ik moet ook aan m'n portefeuille (sjiek woord) denken hihi. Thanks voor je tips, liefs ♥

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!