vrijdag 18 mei 2012

Mijn cadeau aan m'n mama ♥


Zondag was het moederdag, en ik was vorige week in Parijs, dus heb ik daar een leuk pakketje voor mama gescoord. Niet heel erg Parijs achtig, maaaar ze is er wel heel erg blij mee :)






Dit zijn de producten, de enige 2 dingen die ik weet wat het zijn is de grass shampoo en de sugar babe scrub <3 En ik weet ook dat ik een klein beetje heel erg jaloers ben op m'm mamsie dat ze dit in d'r bezit. Maaar; het is voor mama dus ik blijf er vanaf (met grote moeite).


Het is een soort aardbeienpakketje dat ik kant-en-klaar zo in de winkel heb gekocht. Handig, en het kostte €28,95 en er zit 510 gram aan producten in. Bij mij wel iets minder (ik ben weer zo'n iemand die het weegt voor de grap), maar oke. Zoals op de foto kocht ik het pakketje , mooi ingepakt en met deze producten erin :) Echt heerlijke geuren hebben de producten, hmm. Ze liggen nu in de kamer te showen en echt goddelijk als je langs loopt <3


M'n mama gaat de producten voor het blog 'reviewen' hihi, weer een nieuw experimentje.  Ik laat jullie zo snel mogelijk weten wat ze van de producten vond. 

liefs Janniek


ps; volgens mij is dit pakketje niet in Nederland te koop. Het staat niet op de site, en wel op de franse site van Lush, dus girls, ik ben bang dat je even naar Parijs moet om dit te halen (wat een straf)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!