vrijdag 25 mei 2012

NOTD | Pink Flakie

Vandaag wil ik wat nieuws introduceren op janniekswayofbeauty namelijk: nails of today. Ik zie het op allerlei blogs al voorbij komen en het lijkt me ook wel leuk om een paar keer per maand een paar nagellakjes uit te lichten omdat ik ze heel mooi of bijzonder vind, of omdat ik een of andere speciale creatie heb gemaakt die ik met jullie wil delen. Vandaag dus 'Pink Flakie'



Echt, dit is een van de mooiste flakie combo's die ik ooit gemaakt heb. Jullie kennen vast wel de flakies? Dat zijn die soort glitterplakjes die je als topcoat over je basiskleur kan gebruiken. Ik had voor de challenge  al de Rimmel  Rose Libertine op, en na een dag zat de nagellak er nog zo goed op dat ik het zonde vond om het er af te halen. toen bedacht ik om er een leuke topcoat overheen te doen en tadaa; het resultaat.




De flakie topcaot die ik gebruikt heb is de Essence Night in Vegas. Dit onwijs leuke lakje is te krijgen in de Kruidvatten met een extra Essence schap voor €1,79. Het is een hele mooie en ook nog eens een hele goede topcoat want mijn nagellak blijft heel erg lang zitten :)

Nogmaals is het roze onderlakje van Rimmel, kleur Rose Libertine, te koop voor 7 euro.

liefs Janniek ♥

Wat vinden jullie van dit lakje? En vaker een NOTD?

8 opmerkingen:

  1. Wauw, super mooi!

    X Lizet
    http://bellivas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooiii!! Deze combinatie kan ik ook wel maken maar dan met een van mijn OPi lakjes en de Catrice flakies :-) super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit vind ik echt een heel leuke combinatie! Ik dacht niet dat flakies zo erg zouden opvallen op roze lakjes, maar wel dus. Erg leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die effect topper is echt moooi, ik heb 'm ook. Leuke combi !!

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!