dinsdag 29 mei 2012

PERSOONLIJK | 25 vragen tag

Tags. Heel erg leuk vind ik het om het op andere blogs te lezen, dus ik dacht: Ik doe ook een tag, een keer wat anders dan een review! Vandaag doe ik een tag die op het blog van Charlotte stond: de 25 vragen tag. 

Heb je huisdieren? 
Ja, haha ik heb huisdieren. Ik begin te lachen omdat nu het lijstje komt: 1 hond, 6 katten, 1 pony, 100 koeien, 15 kalfjes ongeveer, 2 konijnen en 4 kippen en een haan. Ja meiden, ik woon op een boerderij dus we hebben heel wat dieren hihi. 

Noem drie dingen die in je buurt liggen:
Mijn fotocamera ligt aan de laptop foto's up te loaden, nagellak en m'n zonnebril. 

Rijd je auto? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk veroorzaakt? 
Nee heb geen auto en heb dus ook nog nooit een ongeluk veroorzaakt gelukkig! 

Hoe laat ben je vanmorgen opgestaan?
Half 8 ging mijn wekker. Ik was lekker het eerste 2 uur vrij. Normaal ga ik er altijd kwart over 6 uit, en dan moet ik heel erg snel fietsen om op tijd te zijn op school. Ik ga altijd met de pont en die gaat maar op bepaalde tijden. En ik moet eerst een klein half uurtje naar de pont fietsen en daarna nog eens 25 minuten naar school. Ik doe er totaal ongeveer 70 minuten over :s .. 

Wanneer heb je voor het laatst gedoucht? 
Ik heb net gedoucht en ben nu aan het wachten tot m'n haar droog is. Daarom maak ik nu dit artikel, wachten wordt dan leuk (:

Welke film hem je voor het laatst gezien? 
The Wedding Planner met Jennifer Lopez. Ik keek hem in de bus terug uit Parijs. Erg leuke film maar heel erg voorspelbaar.. logisch met zo'n romantische film <3 

Wat zegt je laatst gekregen smsje? 
Mijn laatste smsje is van m'n moeder en er staat 'Vlees en groenten '. Ik vroeg aan d'r of ik nog wat mee moest nemen bij de supermarkt. We wonen niet echt dicht bij het centrum dus als ik er toch langs fiets tijdens de terugweg naar huis kan ik net zo goed even wat mee nemen. Scheelt weer voor het klimaat ;) 

Wat is je ringtone?
Nog een beetje oud nummer maar Beyoncé met Best Thing I Never Had. Dat begin is zo leuk, die kan heel goed gebruikt worden als ringtone.

Ben je ooit naar een ander land geweest? 
Ja ofcourse! Ik ben naar België, Duitsland, Denemarken, Oostenrijk en Frankrijk geweest. Deze zomervakantie ga ik naar Londen! 

Hou je van sushi?
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Ik zou nooit naar een speciaal sushi restaurant gaan maar bij de wok bijvoorbeeld neem ik wel altijd een paar rolletjes sushi mee op m'n bord. Er zit niet zo heel veel smaak aan maar soms is het wel lekker. 

Waar haal jij de boodschappen?
Altijd bij de Albert Heijn, ik werk daar! 



Heb je ooit medicatie genomen om in slaap te komen?
Nee nooit! Ik vind dat je dat niet moet doen want straks raak je er zo gewend aan dat je niet meer zonder kan, en het is ook nog eens ongezond. Want hoe minder medicijnen in je lichaam hoe beter! 

Heb je broertjes of zusjes?
Ja, ik heb een broertje van 13, maar hij is 2 kopen groter dan mij haha, dus je zou eerder denken dat hij ouder dan mij is ;)

Heb je een computer of een laptop?
Ja ik heb een mini laptop, maar voor het bloggen gebruik ik vooral de laptop van mijn vader, die is een stuk groter en typt veel fijner. 

Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?
Ik word dan 16 jaar, eindelijk! Het duurt helaas nog wel eventjes.. 4 september pas :(







Heb je een bril of draag je lenzen?
Nee, gelukkig niet :)

Heb je ooit je haar geverfd?
Nee, maar ik wil het wel heel graag, maar ben bang dat het er niet uit gaat zien hihi.. 

Wat ben je nog van plan vandaag te doen?
Niet zo veel meer hoop ik.. ik ga zo nog even koffie maken voor mij en m'n mama en me klaarmaken om te gaan slapen. En dan lekker met een bakje koffie op de bank tv kijken :) 

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Gister, want mijn kat is al een tijdje spoorloos, en ik ben bang dat hij niet meer terug komt.... 

Wat is je perfecte pizza topping?
Salami en heel erg veel kaas, heerlijk! 

Wat vind je lekkerder, een hamburger of een cheeseburger? 
Cheeseburger ofcourse. Ik hou echt van gesmolten kaas dus ook op een broodje vlees, hmm heerlijk. 



Heb je ooit een all-nighter gehad?
Nee! 

Wat is je oogkleur? 
Blauw, en misschien een beetje grijs.. I don't know. 




Kan je verschil proeven tussen Coca Cola en Pepsi?
Nee hahaha, ik heb echt geen verstand van cola, ik hou niet zo van de prik die er in zit. Ik vind het lekkerste die van de Lidl enzo, want daar is het prik snel uit. Ik weet het; ik ben gek. 

Hoe is het weer vandaag?
Mooi hoor, maar het was de afgelopen week veeeeel beter! Nu is het iets van 22 graden en bewolkt, maar als het zonnetje er eenmaal is, is het nog wel lekker :) 


Dit was de tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden. 
Vaker doen?
Heb jij nog een vraag voor me? 
liefs ! 

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tag!
    Ik volg jou nu ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk geantwoord. Normaal haak ik altijd snel af bij deze tags, maar nu was ik echt benieuwd naar je antwoorden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! <3
    ik heb hem ook gedaan
    CHEESEBURGER<3
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze tag is heel leuk! Oei, wat verveldend dat je kat spoorloos is! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!