donderdag 14 juni 2012

BLOGGERTIP: Tour de la beauté




Volgens mij weten jullie allemaal wel dat ik een tijdje terug nog een blog had met iemand anders. Zo niet dan weet je het nu. Die iemand anders wat Daisy, mijn soulmate <3 We zijn apart verder gegaan en we hebben nu allebei een nieuw blog. Ik heb de mijne en Daisy heeft de hare. Haar blog heet Tour de la beauté , en gaat over beauty en persoonlijke dingetjes I guess. Ik gun het Dees zo dat ze volgers krijgt! Dus bij deze; follow Daisy en geniet van haar blog over beauty, mode en nog veeeel meer. Alsjeblieft alsjeblieft, volg m'n soulmate. Eeuwige roem serieus.

3 opmerkingen:

  1. Leuk om te weten, ga zeker een kijkje nemen!

    xoxo

    http://www.lolitainthemix.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!