donderdag 21 juni 2012

CHALLENGE | Mijn week in nagellak #2

Ja er zijn weer een paar weken verstreken, maar niet zonder mijn nagels gelakt te hebben. Welke nagellak heb ik allemaal opgehad?




LAK 20 
Deze paarse lak is echt heel erg mooi, gekregen voor m'n verjaardag vorig jaar geloof ik. Het is nog uit de oude Essence collectie, dus de naam is niet belangrijk (en ik heb geen zin om naar boven te lopen om te kijken hoe die heet). 




LAK 21


Dit is ook een nagellak die niet meer verkrijgbaar is. Deze komt uit een oude Catrice LE. Wel een mooie kleur en volgens mij kun je zo'n vergelijkbare kleur nu ook nog wel kopen van Catrice :)


LAK 22


Jongens, dit lakje is nog wel te verkrijgen *hoera*. De Rimmel Lemon Drop is echt prachtig.  Ik heb deze gekocht als vervanger voor Mellow Yellow, en ik moet zeggen, deze lijkt aardig op het Essence lakje dat bij mij helemaal uitgedroogd is, en toch wel mijn favoriet was (huilen).


LAK 23


Love it. Dit is de een lakje uit de Essence Nude Glam collectie (die vast in het assortiment zit, thank God). Dit is Toffee To Go en droogt snel en denkt in 2 laagjes. Ik heb hier ook al een keer een artikel over geschreven (gaat over 2 andere Nude Glam lakjes, heb Toffee To Go er later bij gekocht). En ik was toen heel blij :).


LAK 24


Over dit lakje ga ik nog niet te veel vertellen. Alleen dat die van Maybelline is. Er komt in Juli een artikel over dus wees geduldig ;)


LAK 25
MAX Long Lasting Nailpolish. En hij blijft zeker lang zitten ( in combinatie met Orly Bonder en Hema topcoat). Vandaag de 3de dag zonder chippen, i like. En dat voor 80 cent of zoiets. Denk niet heel denderend maar dat zie je alleen als je goed kijkt.


Dit was het weer voor deze week. Ik ga over twee weken weer proberen een artikel te plaatsen over mijn nagellak, want dan heb ik net genoeg nagellak gedragen om een beetje een gevuld artikel  te maken.

Liefs!

10 opmerkingen:

  1. Ja die gele vind ik ook echt heel mooi! En ik ben te jaloers op je mooie nagels, mij lukt dat nooit :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, nummer 20, 21, 22 en 24 zijn prachtig! Je nagels zijn erg mooi, hoe krijg je dat voor elkaar? Zou je me kunnen vertellen hoe je je nagels verzorgt? liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal aankomende week een filmpje maken over hoe ik mijn nagels verzorg oke? :)

      Verwijderen
  3. Heel leuk om te zien!
    Die van rimmel is super mooi;3
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die gele is prachtig. En die van de action is ook best mooi hoor! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, echt supermooie kleurtjes! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heay girl, ik volg je ;) follow back? x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!