zondag 24 juni 2012

PERSOONLIJK | Bijna vakantie ♥

Vandaag even een personal update, want de toetsweek is bijna voorbij. En als de toetsweek bijna voorbij is, betekend het dat het bijna vakantie is. En dat is goed nieuws. Heel goed nieuws. Terwijl ik dit typ, regent het echt pijpenstelen, niet normaal. Ik ben in de war; herfstvakantie of zomervakantie. Confused! In mijn agenda staat zomervakantie, dus dat zal wel kloppen. Ik ben morgen lekker vrij en hoef alleen dinsdag nog een uur naar school om een geschiedenis toets te maken. Activiteitendagen en boeken inleveren, en het is vakantie. Trouwens, ik wil niet opscheppen ofzo, maar wil toch even wat delen met jullie over de toetsweek; Ik heb een 7,9 gehaald voor aardrijkskunde en een 8,2 voor godsdienst. Dat is dus het resultaat van een planning maken. Ga ik denk vaker doen want het helpt echt :)  Maar door die planning heb ik wel minder tijd aan Janniek's Way kunnen besteden, helaas. Na dinsdag hoop ik weer wat uitgebreidere artikelen te maken, maar ga er maar niet vanuit dat er elke dag een artikel klaar staat. Ik ga natuurlijk ook andere dingen doen dan bloggen. Hoop dat jullie het niet erg vinden.

Wanneer hebben jullie vakantie?

Liefs Janniek <3

3 opmerkingen:

  1. Wat een goede cijfers! Veel succes alvast met geschiedenis. Ik heb ook toetsweek.. Hoewel het wel beter is voor mijn leerprestaties dit verschrikkelijke weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker dat je bijna vakantie hebt! Ik hoop dat het weer snel beter weer wordt! Ik moet nog 5 weekjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je cijfers zijn goed, zeg! Geeft je altijd zo'n heerlijk gevoel, of niet? En het is zeker niet om op te scheppen, mag je best trots op zijn!:) Ik moet nog even wachten op mijn vakantie.. Morgen nog naar school t/m woensdag & dan donderdag toetsweek tot volgende week dinsdag. Valt mee, want toetsweek is voor mij heel relaxed! Daarna de donderdag boeken inleveren & dan vakantie! Oh, daar heb ik onwijs veel zin in! Dankjewel voor je leuke reactie op mijn blog. Ik ben blij dat je het leuk vond! Jou blog ziet er ook erg leuk uit, dus laat ik jou ook gaan volgen! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!