donderdag 28 juni 2012

PERSOONLIJK | Planning

Pfff, heel veel persoonlijke berichten deze weken zeg! Komt door die drukte voor de vakantie met toetsen maken, opdrachten afronden en boeken bij elkaar sprokkelen om in te leveren. Ik heb de laatste 3 dagen vandaar ook niks gepost :( Maaaar; nu heb ik freedom en daar ga ik dus ook zeker gebruik van maken. Ik wil vandaar even in een blogpost duidelijk maken wat ik van plan ben te gaan doen op janniekswayofbeauty.


Ik heb sinds kort een nieuwe (HD!) videocamera die heel erg goed het geluid (dat was niet al te best in vorige filmpjes hihi) opneemt, goed scherp stelt en die met een goede kwaliteit opneemt. Ik heb besloten om de camera te kopen omdat ik het heel erg leuk vind om filmpjes te maken, bewerken etcetera. Ik wilde er wel voor zorgen dat het ook leuk is voor jullie om er naar te kijken! Vandaar dus deze verbetering :)


Ook heb ik een notitieboekje aangeschaft speciaal voor het blog. Ik heb zoveel ideeën en weet soms even niet meer hoe en wat. Ik probeer in het notitieboekje een planning te maken, zodat ik zoveel mogelijk artikelen plaats zonder dat ik voor andere dingen geen tijd meer heb... ik probeer dus een bepaalde balans te vinden ;)

Ik wil in de loop van de week/weken de lay-out nog wat aanpassen. Ik ben best tevreden nu maar wil toch even kijken of er nog meer in zit kwa functies en uiterlijk.

Ik krijg ook wel eens de vraag of ik over het een en ander een video of artikel wil maken. Natuurlijk wil ik dat! Ik probeer dat altijd zo snel mogelijk te doen, zodat jullie tevreden zijn :)

Ik wil nog wat kwijt; ik weet niet of ik wil doorgaan met de nagellak challenge. Het is een handige manier om alle nagellak te laten zien die ik heb, maar heel veel lakjes die ik heb zijn al lang niet meer te kopen. Vinden jullie het nog wel zinvol om deze reeks artikelen te maken?

Liefs Janniek!

Ps:Laatste vraag; zijn er nog verzoekjes voor artikelen/filmpjes? Ik vind het leuk om jullie een plezier te doen om daar iets over te schrijven/filmen.






6 opmerkingen:

  1. Handig idee om zo dingen vooruit te bedenken voor je blog!
    liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd handig, zo'n notitieblok. Ik gebruik het zelf ook als ik onderweg ineens ideetjes voor mijn blog krijg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je een nieuwe camera hebt! Ik heb zelf ook zo'n notitieblok, altijd handig! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk! ik maak ook een planning want heb echt veel ideeën! En anders weet je het soms niet meer allemaal

    Nathalie - http://curls-and-bags.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Auwh je blog is echt heel leuk! Gelijk even volgen. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!