zaterdag 7 juli 2012

Dit gaat nergens over.

Hoi. Het is nu kwart voor 12. 's nachts. Ik zou nu moeten slapen. Niet van m'n ouders ofzo, maar gewoon, van me zelf. Maar ik kan weer eens niet slapen zoals gewoonlijk. Ik zit al helemaal in het vakantie ritme.. Opzicht positief, maar ik merk wel dat ik 's morgens niet te genieten ben, maat goed, het zei zo.

Ik zit me nu ineens te bedenken dat ik echt blij ben met jullie. Jullie lezeressen :) jullie plaatsen zulke leuke reacties en dat stimuleert mij weer om een artikel te schrijven of een filmpje op te nemen. Dit is trouwens het eerste artikel op jannieksway die echt totaal geen duidelijke richting heeft. Tsja. Beetje moe zal de reden wel zijn.

Ik ben blij nu. Mijn dove lieve witte kat komt spontaan op mijn bed liggen (ja ik lig al op bed, lang leven de wifi en iPod). Ik ga nog wel een artikeltje maken over alle katten die wij thuis hebben. Het zijn echt mijn lievelingsdieren. Ze zijn zo leuk en lief en ze spinnen. Daar hou ik van.

We hebben trouwens een hele orginele naam bedacht voor de witte poes; Wietie. Afgeleid van Wiet van gtst en natuurlijk omdat deze gestoorde, niks horende poes wit is. Ze is zo cute <33

Ik ga slapen denk ik maar. Oh trouwens; ik heb een filmpje geüpload op YouTube. Ik ga hem morgen in wen artikel zetten maar als je benieuwd bent kun je alvast zoeken op mijn kanaalnaam ' janniekswayofbeauty ' !

Oké inhoud heeft dit artikel niet maar het heeft je wel 2 minuten van je leven gekost.

Slaap lekker,
Liefs Janniek en Wietie

Ps: ik stop met de Challenge, ik kan de verleiding niet meer aan om geen nagellak meer te kopen, dat zul je morgen ook wel zien in mijn shoplog video :p

5 opmerkingen:

  1. haha, ik ga zo ook naar bed, leuk zo'n artikel!
    slaap lekker!
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, zo leuk om te lezen! Ik hou wel van dit soort artikeltjes dat lekker persoonlijk is, maar dat eigenlijk nergens over gaat, gewoon een beetje kletsen! Leuk! Ik hoop dat je al snel in slaap bent gevallen! Goodmorning now! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha erg leuk om te lezen!
    Ik kon vannacht ook al niet slapen, ook door het vakantieritme denk ik, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!