zondag 15 juli 2012

Hallo.

Goede nacht. Het is weer zo ver hoor. Ik heb net een halve liter koffie opgezopen en dat is niet best voor mijn slaap vermogen. En het is bijna 12 uur 's nachts. Ik was vandaag aan het denken he. Ik wil zo graag weer terug naar Parijs. Alles nog een keer doen want het was zoooo leuk. I love Paris. Ik mis het 'krampachtig je tas vast houden omdat je anders bestolen wordt' gevoel en gewoon de drukte. En de kleine mensen. Echt. En de drukte. Want man wat was het druk. Maargoed. Ik ga er vast nog wel een keer naar toe maar niet met school, en dat vind ik jammer. Want juist met school doe je andere dingen  dan wanneer je met je gezin of iets dergelijks gaat. Wacht; ik ga school bellen en vragen of ik mag blijven zitten. En dan ook vragen of de mensen met wie ik was dat die ook blijven zitten. Dan doen we het gewoon weer over. Ja dat ga ik doen.
Uh nee joke.

Maareh mijn haar zit nu echt perfect he. En ik ga straks op bed he. Ik ga mijn ritme aanpassen zodat mijn haar goed zit als ik ergens heen ga in plaats van dat alleen de hond en de kat mij ziet met mijn fancy kapsel.
Oh wat ben ik toch allemaal aan het praten. Slaat nergens op maar dat is ook wel een kenmerk aan mij. Ik praat veel maar de inhoud is niet altijd al te best. En ik lach veel. Heel veel. Als ik eenmaal aan het lachen ben kan je me van de grond schrapen. Gaat echt nergens over. Oke ik ga nog even wachten tot mijn HD video ( ja kwaliteit voor jullie ♥) geupload is over hoe ik mijn nagels lak, want dat is natuurlijk heel bijzonder ;)  Het werd me gevraagd, nou dan doe ik dat gewoon. Because i like making movies. I'm a moviestar u know. Nee grapje. Lachuhh.
Dat uploaden duurt ongeveer 5 minuten voor 1 procent en hij is nu op 4 procent. Ik ga dus denk ik maar slapen en hopen dat de laptop niet uitvalt. Dan ga ik echt huilen. Ik wil morgen namelijk voor jullie de video klaar hebben. Dus als je iemand hoort huilen weet je dat mijn laptop is uitgevallen.

Liefs Janniek (trolololol)

4 opmerkingen:

  1. Parijs is inderdaad geweldig! Een stad waar je geen genoeg van kan krijgen en telkens wil je weer terug. Heerlijk verhaal:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geschreven! En Parijs, wie houdt er nu niet van? Ik ben er ook met school een keer geweest… en met mn lover natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben nog nooit ik Parijs geweest, maar ik ben wel van plan om volgende zomer vakantie (of eerder zelfs) te gaan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb van dit stukje genoten!
    echt geweldig geschreven :P

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!