dinsdag 10 juli 2012

Hij mag er best wezen #2


11 opmerkingen:

  1. hahaa leuk :)
    hij mag er inderdaad wel wezen!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh iel zoveel tattoo's!
    Zyn koppie mag er indd best wezen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jak die tattooss!
    daar houd ik totaal niet van maar zijn hoofd wel .... :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die tatoos, dat haar, nee niets voor mij!!

    xxxx,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zijn hoofd, dat gewaagde lachje - dat is het hem voor mij, haha! Echt zo'n uitdagende blik, mweh, laat ik daar nou net niet tegen kunnen. Ik bedoel; laat ik daar nou net een zwak voor hebben, haha! En wat dat betreft, hij mag er zeker wezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij mag er inderdaad best wezen, alleen die tattoos zijn een beetje overbodig. Verschrikkelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die tattoos zijn helaas minder..
    Super lieve comment trouwens! Superlief dat je ons in de bloggertip wilt zetten. Leuk!

    xx
    www.fashionity.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. handsome ;)
    following you now, hope you follow me back
    xoxo
    The Land of Miabelle

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!