vrijdag 27 juli 2012

HOW TO | Make-up stash opbergen


Mascara, oogpotlood, make-up kwasten, lipgloss, lippenstiften, cover sticks. Heel leuk allemaal dat je overal 10.000 soorten van hebt, maar heb je ook overzicht in je  make-up stash? Ik laat zien hoe ik mijn spulletjes een beetje overzichtelijk en leuk heb opgeruimd.



Zo heb ik mijn spulletjes georganiseerd, in glazen en gesorteerd op soort make-up.

Ik heb in een houten laatje mijn lippenstikjes en lipglossjes neergezet, zo kun je alles snel zien op kleur, super handig.

Voor de liefhebbers; ik heb mijn oogpotloden en mascara's in een Nutella glas zitten.. dus eigenlijk is het gratis. Budget Budget + jaja.

Dit nutella glas wordt dus een handig opberg hulpje voor je make-up :)






Ziet er toch leuk uit? Ik vind het handig, multi-functioneel!

Nou ik hoop dat jullie dit echt als een 'eye opening' blogpost vinden, nee. In ieder geval; loop naar de keuken, doe de kast open en haal d'r een paar glazen/mokken uit en vul ze met je oogmake-up stash. Et voila! Een handig opberg hulpje.

Mijn oogschaduw heb ik trouwens gewoon op elkaar gestapeld, want zoveel is dat niet. Heb je wel heel veel? Bij de IKEA heb je heel veel geschikte kastjes/bakjes om je make-up, en ook nagellak, op te bergen !

Hoe bergen jullie je make-up op?

12 opmerkingen:

  1. Leuke stash heb je mijn make-up staat op een plank onder een spiegel

    Liefs Lynn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn moeder gebruikt dat nutella glas dan als een gewoon glas, haha :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker handig, ik gebruik de ikea opberg bakken! en voor mijn kwasten gebruik ik ook een glazen pot :)

    Liefs Annabel
    www.eyepolish.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je het handig gesorteerd, girl! :')

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk gedaan en handig! :-)

    PS: heb jij de ByBeautyBloggers.nl community al ontdekt? Neem nu snel een kijkje! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan, maar ik heb net iets te veel voor dit. Toch leuk dat je het laat zien!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!