woensdag 4 juli 2012

LE | Essence Colour Arts

Essence komt weer met een nieuwe Limited Edition, wat ze bij Essence 'Trend Edition' noemen. Ik ben heel erg enthousiast over deze collectie en ik wil hem alvast aan je laten zien ook al zijn de producten pas in september te koop..


Er zijn 15 pigmenten te koop, dat zijn dus 15 kleuren losse poeder. Dit kan gebruikt worden als oogschaduw, nagellak en lippenstift volgens Essence. Ik vind de kleuren stuk voor stuk prachtig en wil best €2,49 neerleggen voor dit op het oog mooie product.

Ik zei het net al. Volgens Essence kan je de pigmenten ook gebruiken als lippenstift en nagellak. Ze hebben daarom ook producten in de Colour Arts collectie zitten die je een handje helpen. Zo is er een lip base, die er voor zou moeten zorgen dat de pigment op je lippen blijft plakken... Ik zelf zou het niet doen maargoed, leuk idee van Essence. Dan is er ook nog een eye base, die er voor zou moeten zorgen dat de pigment op je oogleden blijft liggen. Dit zou ik dan weer wel gebruiken, altijd handig, een goede basis!  Allebei de base producten gaan €1,79 kosten, geen geld als het goed werkt.

De pigmenten wil je natuurlijk niet met je vinger aanbrengen, dus zit er ook een kwastje met een spons  applicator . Ook kun je met dit kwastje het pigment op de lippen aanbrengen en de nagellak mee mengen.  Dit kwastje gaat net als de mixing jars €1,29 kosten. De mixing jars zijn kunststof potjes waar je de pigmenten mee kan mengen zodat je je eigen kleur kan creëren, erg leuk idee!

Als laatste heeft Essence  een transparante nagellak (€1,59)  in de collectie zitten, waar je het pigment doorheen zou kunnen mengen. Tsja.. Of dit nou echt anders is dan normale transparante nagellak betwijfel ik, maar wel goed dat Essence dit product in de collectie heeft gestopt.

Al met al een leuke, onverwachte, collectie. Goede zet van Essence. Ik zelf zou graag 2 of 3 pigmenten willen hebben, hopen dat ze fijn zijn.

Ik kan niet wachten tot de producten in de winkel liggen in September!

Welke producten zou jij willen hebben?

Liefs!

18 opmerkingen:

  1. Leuke post !

    Er zitten echt mooie kleuren bij !! :)

    Ik kwam toevallig op je blog en ben direct verslaafd dus ik volg je nu gewoon !:)

    Kom gerust een keer langs als je tijd heb :)

    Liefs,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supervet dat essence met pigments komt!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw ik hou van pi,enten dus ik ben happyy!!
    Super leuke LE!
    Liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ben ik echt super benieuwd naar!
    Ik wil sowieso wel een paar pigmenten kopen, het lijkt me erg leuk om uit te proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Essence gaat echt vooruit, ben superbenieuwd :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind deze collectie echt geweldig! ik ga zeker wat dingentjes kopen! Je hebt trouwens een erg leuke blog! Wij volgen, volg je terug?

    liefs, Fije en Lynn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke producten, van die pigmenten wil ik er zeker wat hebben, wauw wat een mooie kleuren zeg! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk! Ik ga er ook zeker een paar kopen!!
    Liefs, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ben echt heel benieuwd, ik ga zeker heel veel en heel lang staan swatchen als ze uit zijn!
    loves!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!