donderdag 12 juli 2012

Lip Smacker






 Lipsmacker. Ik had er wel eens wat van gehoord. Positieve reacties, en het is betaalbaar. Dus ik de ICI Paris XL in, leuke winkel maar ongelofelijk duur. :((((((((((((((. Maar oke. Toch maar even rondkijken dan maar en toen, *hemelse geluiden* *halleluja* : het rek van Lipsmacker. O dear. Ik wilde alles wel kopen, maar heb uiteindelijk gekozen voor de Fanta en de Vanilla Sugar Pink versie.


O o, Lipsmacker. Een schot in de roos. Een verzorgend product dat ook nog eens lekker ruikt (en smaakt, de Fanta versie dan). Je kunt me nu al bijna bij elkaar vegen, en dan hebben we het nog niet eens over de verpakking gehad.







Als je de Lipsmackers koopt, zitten ze in een kartonnen verpakking met plastic eroverheen. Ofzoiets. Jullie snappen het wel, right? De foto is ook vrij duidelijk lijkt mij? Op de verpakking staat welke smaak je hebt en hoe je het moet gebruiken. (Aanbrengen wanneer je lippen droog aanvoelen, logisch. Maar voor de beginners onder ons..;)...) Als je de Lipsmacker eenmaal uitgepakt hebt, kun je eindelijk je lippen onder stiften met dit leuke product.

Zoals je op de foto kan zien zit er een klein dopje op, echt schattig. √Čn het leuke design van de verpakking loopt door op het product zelf. De Vanilla Suger Pink versie ruikt ook super lekker, je raad het al, naar vanille. En dan de Fanta versie. Als ik die op m'n lippen heb moet ik er gewoon even aan likken. Ja sorry guys, klinkt raar, is het misschien ook, maar even serieus. Die balsem smaakt gewoon naar Fanta, en laat dat nou net mijn favoriete frisdrankje zijn.

Ik denk dat ik jullie wel overtuigd heb dat je echt een keer een Lipsmacker moet, ja MOET, kopen.
liefs Janniek

Wel eens Lipsmacker gebruikt en ook zo enthousiast als mij?

15 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. dat weet ik niet zo uit mijn hoofd; je zou op de site kunnen kijken?

      Verwijderen
  2. Deze lijken me erg fijn!
    Ik heb zelf ook twee lipsmackers (Cola Cherry & Cola Vanille) en daar ben ik echt verslaafd aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind lipsmackers altijd erg leuk! :)
    X leila in wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lipsmackers vind ik altijd wel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb cocacola cherry, die ruikt zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I Love Lipsmacker<33 Die vanile suger heb ik ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha, ik heb er ook eentje, ik vind het echt zo leuk&lekker! (: ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zien er leuk uit, heb er wel vaker iets over gehoord! ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!