vrijdag 13 juli 2012

Maybelline Colour Tattoo

Color Tatoos van Maybelline; beautyland is in love. En als iedereen in love is moet ik er ook geloven; ik kocht de  twee kleuren  55-Immortal Charcoal en 05-Eternal Gold. Ben ik ook zo verliefd als de meeste beautyblogsters?


Ik ben dus voor de goude en grijze tinten gegaan. Ik hou echt van goud; I love it. Toen ik de vloeibare oogschaduw's kocht had ik echt hoge verwachtingen. Ik heb er namelijk zoveel goeds over gelezen op andere blogs.



Eternal Gold is echt een prachtige goude kleur. Hij heeft een mooie shimmer en ik gebruik hem vooral in mijn acradeboog en op  het bewegende ooglid. De kleur is heel subtiel, bij mij. Het ligt er natuurlijk aan wat voor huidskleur je hebt.  Er komt ook veel pigment van het product en het blijft goed zitten. Ik ben happy.



Immortal Charcoal, wauw! Ik vind dit echt een prachtig grijze kleur. Deze kun je heel goed gebruiken als eyeliner, want hij blijft goed zitten en is goed gepigmenteerd. Er zitten hele mooie zilveren shimmers in, ik hou d'r van.




Hele mooie producten die volgens Maybelline wel 24 uur blijven zitten. En op de een of andere manier geloof ik het ook echt. Ik heb natuurlijk nooit 24 uur lang make-up op, als ik ga slapen haal ik mijn plamuur laag er natuurlijk af. Maar toch; als ik ga zwemmen blijft het goed zitten en als ik m'n handen was nadat ik een swatch heb gemaakt blijft het ook zitten. Dit product is dus wel een aanrader. Toch gebruik ik de color tattoo's nog niet heel veel, ik vind het namelijk heel lastig om met de crème oogschaduws te werken. Ik ga dus nog wel een paar tutorials bekijken waar de parade paardjes worden gebruikt, want het product zelf is, zoals ik al zei, erg mooi en goed. 

De color tattoo's van  Maybelline zijn te krijgen in 6 kleuren bij alle drogisterijen. €9,99 per stuk. 

Wat vind jij van de color tattoo's? 





14 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!