maandag 23 juli 2012

No-Ad zonnebrand en aftersun

Nu het dan toch eindelijk mooi weer lijkt te gaan worden, kon ik eindelijk mijn No-Ad zonnebrand en aftersun testen, aangezien het vandaag al heerlijk zonnig weer was. In dit artikel dus uitgebreid verslag over wat ik van deze producten vind.




Eerst gaan we het hebben over de zonnebrand, want dat gebruik je als eerste op een lekker zonnige dag. De verpakking vind ik ten eerste super leuk. Lekker fel en lekker zomers, ik hou d'r van!
Dat is dus zeker al een positief punt. Ik heb trouwens maar gekozen voor factor 15, want ik heb niet echt verstand van zonnebrand crème, dus leek het mij de verstandigste keuze om maar gewoon voor de medium versie te gaan. Ik word namelijk al best wel snel bruin van mezelf en verbrand niet snel, dus heb ik niet een hele hoge bescherming nodig, en ik wil wel lekker bruin worden natuurlijk.




Het product zelf: De No-Ad SPF 15 zonnebrand crème heeft een hele dunne structuur, en smeert fijn uit. Wel vind ik dat je heel erg veel moet pompen voordat je hele lichaam ingesmeerd is met het product. Het product is natuurlijk heel dun, dus veel tegelijk loopt zo van je arm af, maar het is wel vervelend als je jezelf even snel wilt insmeren. Daar in tegen werkt het wel. Het product beschermd me goed tegen de zon en ik word best wel snel bruin (zegt m'n mams). Ik ben dus zeker tevreden over het product. Ook kan de zonnebrand crème tegen zweet en water, en dat is natuurlijk wel handig in de zomer :)

Nog even de zeer duidelijke gebruiksaanwijzing:


















Als je eenmaal lekker in de zon hebt gelegen is het heel erg belangrijk om je goed in te smeren met aftersun. Dat moet je dus aanbrengen na het zonnen, zoals de naam al zegt (handig, voor de minder slimme mensen onder ons).

Volgens mij is dit een nieuwe verpakking. Ik vind het wel mooi, maar ik vind die felle kleurtjes die het zonnebrandcrème flesje heeft veel leuker, maar goed. Dit is een aftersun met Aloe Lotion, dus er zit aloe vera in, en cocoa butter, kamille, lavendel en een hele boel goede vitaminen. Ik ga ik kort over zijn: de werking is goed maar ik vind de geur echt verschrikkelijk. Volgens mij is het een hele boel kamille en heel weinig aloe vera. Heel jammer, want ik vind een frisse geur veel lekkerder, vooral na het zonnen.


Wat ik ook heel erg fijn vind aan deze aftersun is dat hij je bruine kleurtje laat behouden, en dat het misschien nog wel wat meer wordt, dus dat is erg fijn! Maar de geur is gewoon vies, naar mijn mening, dus ik zal deze niet snel opnieuw kopen..

De zonnebrandcrème is te koop voor een prijs rond de 8 euro, en dan heb je een fles van 250 ml, de aftersun kost ook ongeveer 8 euro, ook voor 250ml.

Te koop bij Etos, Kruidvat etc.

Welke zonproducten gebruik jij, en is het fijn?

8 opmerkingen:

  1. Klinkt wel fijn!
    Alleen jammer van de aftersun dat hij niet zo lekker ruikt :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed , jammer van de geur :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die aftersun lijkt me heerlijk! die zonnebrand lijkt me ook fijn maar niet zo handig voor het hele hete weer in zuid-ialtie ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik altijd standaard de producten die mijn moeder koopt ^^. Meestal Nivea dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. no-ad vind ik een heerlijk merk voor in en na de zon :)

    Liefs annabel
    www.eyepolish.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!