zaterdag 14 juli 2012

PERSOONLIJK | Happy :)

Ik ben blij. Heel blij. Vandaag is het heugelijke feit dat ik 70 volgers heb :) Ik heb 49 volgers op GFC en 21 op bloglovin' , en dat is bij elkaar opgeteld 70 (ja ik ben slim). Het is natuurlijk niet een heel bijzonder getal ofzo, maar ik wil het toch wel even met jullie delen ! Ik ben echt blij; binnen 2 maanden gewoon 70 volgers. Me so happy.  De winactie die momenteel aan de gang is, is voor een groot deel opgezet omdat ik dus, op dat moment 60, zoveel aantal volgers heb. Nu heb ik er weer 10 bij en ik ben echt zo blij. Blij dat ik leuke reactie's krijg, blij dat ik steeds meer volgers krijg en blij dat ik een leuke winactie heb. Dus als je mee wil doen kan dat nog t/m woensdag 18 juli, en zaterdag 21 juli maak ik de winnares bekend!

WINACTIEWINACTIEWINACTIEWINACTIEWINACTIE 

5 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!