dinsdag 3 juli 2012

TAG | Nailpolish ♥

Ik kwam op Spring Vibes een hele leuke tag tegen, en ik dacht 'Weet je wat, ik doe hem ook.' , aangezien ik op zich een klein beetje heel erg fan ben van nagellak. Het is niet zo'n lange tag maar ik hoop dat jullie het leuk vinden!


Uit hoeveel nagellak bestaat jouw stash?
Pff, nou even denken. Ik heb volgens mij 90 kleuren nagellak en nog ongeveer 15 topcoats et cetera. Dus dat zijn er iets meer dan 100 lakes. Best wel veel eigenlijk, en het worden er denk nog veel meer hihi.

Van welk merk heb jij de meeste lakjes?

Het merk waar ik de meeste lakjes van heb is Essence. Dat is natuurlijk lekker goedkoop, en toen ik net nagellak had ontdekt heb ik dus heel erg veel 'goedkope' nagellak gekocht om verschillende kleurtjes te hebben voor een klein prijsje. Ook heb ik die goedkopere lakjes vaak voor m'n verjaardag gekregen, vandaar dat ik veel Essence lakjes heb :)

Welke kleur nagellak heb je het meest?
Ehm.. dat weet ik zo niet..  Ik denk dat ik de meeste roze/paarze lakjes heb. Ookal hou ik niet heel erg van die roze tinten, maar vroeger wel vandaar. 

Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Ik heb niet van die Ciate niet, die Jewel heet.. Dat is een soort topcoat die je niet vaak ziet er die ik erg mooi en speciaal vind. Die wil ik eigenlijk nog wel een keer in handen krijgen, alleen de prijs vind ik een beetje jammer.

Welke nagellak draag je het meest?
Ik heb zo veel nagellak, en ben natuurlijk ook bezig met de challenge , maar voor de challenge greep ik vaak naar de Rimmel Nude Glam  lakjes. Ik hou echt van die nude lakjes, en ik vind het zo mooi om er glitter topcoats over heen te doen.


Gebruik je base- en topcoat?
Ik gebruik altijd een basecoat, want anders worden m'n nagels nog geler dan dat ze al zijn. Dat wil ik natuurlijk niet. Een topcoat gebruik ik alleen als ik tijd heb, aangezien ik wel wil dat ie mooi opdroogt zonder deukjes en krasjes.

Stempel je liever of die je nail art met de losse hand?
Ehm haha, ik kan geen van beide. Ik hou eigenlijk niet zo van nailart, alleen simpele dingen zoals de galaxy nails die ik laatst liet zien. Als ik dan moet kiezen heb ik toch liever uit de losse hand, want dan kun je toch meer zelf creatief zijn, voor zover dat lukt hahaha.



Hou je van glitters en shimmers of heb je liever een crème finish?
Dit is een lastige. Ik vind een mooie crème finish erg mooi, maar bij mij word dat nooit mooi aangezien ik er vaak deukjes en krasjes in heb zitten, en dat vind ik zooo lelijk. Dan heb ik liever glittertopcoat, maar dat krijg je er weer zo moeilijk af, dat is zo'n groot nadeel!

Welke nagellak draag je op dit moment?
Vandaag draag ik geen nagellak, maar nagelstickers van Essencen met een crack printje. Vind ze niet heel mooi want er zitten vouwen in, maar het is wel handig want het is meteen droog ;)

Ik hoop dat jullie de tag leuk vonden om te lezen, liefs! 



14 opmerkingen:

  1. woh wat heb je veel nagellak! Je hebt mooie nagels trouwens (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 100 lakjes?! Wauw, zoveel! Leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat veel lakjes ;o Leuke tag!

    x pinkunicorn.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is zo'n leuke tag om te lezen! En je doet de nail challenge? Super! Ik zit zelf ook nog onwijs te twijfelen of ik hem zal gaan doen! Leuke ingevulde Tag! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tag om te lezen, leuk dat je de nail challenge doet :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke tag! :) ik ga hem waarschijnlijk ook doen !
    Ik volg je!
    X leila in wonderland

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!