maandag 30 juli 2012

TAG | Would you rather...

Al een tijdje wilde ik weer eens een tag doen zodat jullie me wat beter kunnen leren kennen. Ik kwam maar niet de juiste tegen tot vandaag. Op lifelifegorfeous.nl heeft Martine de 'Would your rather...' tag gepost, en vandaag doe ik het zelfde! Met deze tag moet je kiezen tussen twee dingen waar je eigenlijk niet zonder kan op het gebied van beauty..






Would you rather lose all of your mascaras, eyeliners, lipsticks, and lipglosses or lose all of your palettes and eyeshadows?
Deze is simpel. Zonder mascara ben ik niks. Ik ga dan liever voor mooie volle wimpers ( wat bij mij vrij lastig is, ik ben gezegend met hele korte onzichtbare wimpers, geweldig ) en een mooie lipstick dan een prachtige ooglook zonder mascara, dat werkt gewoon niet. Dus liever al mijn oogschaduw etc. de deur uit dan mascara.


Would you rather chop off all your hair or never be able to cut it again?
Deze is lastig.. Misschien een keertje kaal zodat ik de rest van mijn leven kan doen met mijn haar wat ik wil. Als ik dan kaal ben zit ik wel in verweggistan want mijn bolle hoofd is natuurlijk niet geschikt voor in het openbaar.


Would you rather have a coral cheek or a pink cheek?
Koraal! Dat past veel beter bij mij, i love coral! Roze is mooi, maar mijn wangen zijn van zichzelf al heel erg roze ( of rood....) dus een roze blush heeft geen effect.






If you had a 1000 euros to spend, would you rather buy clothes or makeup?
Make-up for sure! Kleding is niet tijdloos en elk seizoen een nieuwe trend, pff het is niet bij de houden. Make-up is wel bij te houden. Voor 1000 euro kan je heel veel mooie en goede producten kopen waar je eindeloos looks mee kan maken die ook nog eens tijdloos zijn! Ik ga dus voor make-up. En ik krijg trouwens al kleedgeld, en daar kan ik voldoende leuke kleding van kopen. Mijn make-up moet ik zelf betalen dus die 1000 euries zouden goed van pas komen.


Would you rather apply lipstick as eyeliner, or eyeliner as lipstick?
Lipstick als eyeliner for sure! Zwarte of donkerblauw lippen? Mij niet gezien..Ik heb liever een fel kleurtje op mijn ooglid. 


Would you rather only shop at MAC or Sephora?
Sephora, want daar heb je heel veel mooie en goede merken, en dus ook veel meer keus. En hoe meer keus hoe beter! 






Would you rather only use one eyeshadow color or one lip color for the rest of your life?
Lipstick, dat voegt heel veel toe aan een look. Met één kleur oogschaduw kun je geen mooie ooglook maken dus heb je niks aan een perfecte oogschaduw kleur.


Would you rather give up your favorite lip product or your favorite eye product?
Ik heb liever een goede basis voor mijn oogschaduw dan een lipbalsem, ik red me met vaseline ook wel. En wat moet ik zonder oogschaduwbasis? Helemaal niks, want zonder dit wonder middel geen mooie ooglook.




Would you rather have dark nails or bright nails all year round? 
Felle kleuren natuurlijk! Ik ben gek op kleurtjes en hou niet echt van donkere kleuren op mijn nagels. Op de een of andere manier vind ik dat donkere kleuren op mijn nagels me niet echt mooi staan. Felle kleuren vind ik wel heel erg leuk en vrolijk, dus dat heeft zeker mijn voorkeur. Ook in de winter. 



Would you rather only be able to wear your hair in a ponytail or a messy bun?
Paardenstaart, dat draag ik normaal oom en vind ik erg fijn en makkelijk zitten.


Would your rather never be able to paint your nails again or never use lipgloss?
Ik ben al niet zo van de lipgloss en ik ben 400% fan van nagellak dus deze keuze is makkelijk gemaakt. Ik kan er echt niet tegen als ik geen nagellak op heb, dus ik zou helemaal gek worden zonder nagellak op mijn nagels.






Would you rather live without makeup or nail polish?
Deze is lastig aangezien mijn vorige antwoord, toch zou ik dan liever mijn nagellak de deur uit doen. Wel zou ik ervoor zorgen dat in mijn nagels heel goed zou verzorgen en een mooie wit randje had, want anders vind ik het heel lelijk zonder nagellak.


Dit was de tag alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden, en neem hem gerust over ! :)


bron foto's : weheartit ♥

21 opmerkingen:

  1. Super leuk!
    Deze ga ik zeker overnemen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Ga hem misschien binnenkort ook doen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag! Ik ben hem al wat vaker tegen gekomen, misschien neem ik hem wel over!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. suuper leuk om te lezen! Ben het eigenlijk overal over eens hihi x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey, i really like your blog template.. its really coool.. and thats such an interesting tag.. i wish i could speak dutch.. ehehhe.. sure, we can follow each other.. i just followed you..waiting for you to follow me back

    kuti
    http://ishootstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag! Ik volg je, hoor, leuke blog!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. *I rarely wear makeup, so....
    *I love wearing long hair, I'll never cut it ;D
    *a coral cheek
    *If I had a 1000 euros to spend, I'll buy clothes :D
    *I prefer dark nails
    *A ponytail
    Great post! You have nice blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on GFC and Bloglovin’? I promise I’ll follow you back!
    Have a lovely day!

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you so much!!!! I’m following you back now on GFC and bloglovin (#33)
    Hope you're having a wonderful week<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke tag, en wat een leuke blog heb je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous blog and great post, I love bright nails as well :)
    Would you like to follow each other?
    I'm following you on gfc and bloglovin, hope you will follow back dear :)
    xoxo
    Kelsey

    http://kelseylovescosmetics.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om jouw antwoorden te zien! Ik heb deze tag ook gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!