zaterdag 7 juli 2012

WINACTIE | Mynewbag.nl cadeaubon

Je leest het goed. Er is een winactie op www.janniekswayofbeauty.blogspot.com! Ik ben echt ongelofelijk blij dat ik samen mag werken met mynewbag.nl , een super leuke site met tassen die je gegarandeerd wil hebben.


Ik denk dat je wel eens heb gekeken op deze site, want de tassen die verkocht worden zijn echt ongelofelijk mooi en de site is zeker niet onbekend.  Ik heb samen met Eline (van mynewbag.nl) een hele leuke winactie opgezet, en ik ben superblij met deze samenwerking. Eigenlijk zou ik de prijs zelf ook wel willen hebben hihi.

Je hebt het al kunnen lezen, je kunt namelijk een waardebon van 15 euro winnen. Dat komt op het moment goed uit, want er is sale op hele mooie tassen! Je kunt even een kijkje nemen op de site  en ik weet bijna zeker dat je de moeite wel wil nemen om mee te doen aan deze actie, want oh dear wat een mooie tassen.

Nu denk je zeker; lekker is dat. Maak ik kans op een waardebon, kost het me nog 5 euro om de tas te verzenden. Nou niet dus. Verzenden binnen Nederland is gratis :)  Niet alleen voor deze winactie, maar gewoon altijd. Hoe chill is dat.

Ik heb jullie denk ik wel genoeg ge├»nformeerd over deze mooie webshop. Ik ga jullie nu vertellen wat je moet doen om kans te maken:
♥ Volg mijn blog op GFC of Bloglovin (allebei zou helemaal super zijn <33) (extra kans)
♥ Like de mynewbag.nl facebookpagina
♥ Zet in een reactie dat je meedoen.

Hoe meer je doet, hoe meer kans je maakt, maar dat is vanzelfsprekend :) 


Deze winactie loopt t/m woensdag 18 juli, en de uitslag wordt bekend gemaakt op  zaterdag 21 juli, dus hou de site in de gaten! 

Liefs!

ps: deze tas staat op mijn wishlist:




10 opmerkingen:

  1. Leuke weggeefactie, alleen ik sla hem deze keer over!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh super leuk! Ik doe mee :)
    Ik volg je via bloglovin & gfc. En heb de facebook pagina geliked.
    Liefs, Amy! www.mysweetlife.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk zeg!! ;) ik doe mee!

      Ik volg je op gfc
      Ik volg je op bloglovin
      Ik Like ze op Facebook
      Dit is mijn reactie:)

      X leila in wonderland

      Verwijderen
  3. Echt een hele leuke actie, is dit. Ik kan wel een nieuwe schooltas gebruiken en daar is deze bon helemaal goed voor :-)!
    Ik volg je op Bloglovin' en GFC (brittt).
    En ik heb de fb-pagina van Mynewbag.nl geliked hihi!
    Liefs,
    Britt

    (eventuele email: faithlinn@msn.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij doen mee!
    We volgen je op Bloglovin' & ik (Sanne) heb je geliked!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. btw
    Ik volg trouwens op bloglovin nd GFC,
    En ik heb de Facebook pagina geliked.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!