woensdag 29 augustus 2012

FASHION | Zara countrylaarsjes met studs

Al tijden kwijlde ik weg bij deze schoenen. Houten hak, gouden studs en beige suede. Sooooo damn beautifull! En in Londen was het zover; 9 euro goedkoper dan in Nederland dus die beslissing was snel gemaakt. 




Misschien kun je wel zien dat foto's maken van schoenen niet mijn sterkste punt is, haha.

Deze leuke Zara laarsjes zijn te koop in de gelijknamige winkel en de online shop voor €99,95. Ik ben onwijs blij met mijn nieuwe koeien leren laarsjes.

Laat me weten wat je van mijn nieuwe aanwinst vind ! 

16 opmerkingen:

  1. Volgens mij heb ik ze in het donkerbruin al eens gezien (kan dat), maar deze zijn echt veel mooier. Zien er licht en stoer uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die zijn ├ęcht heel leuk! Ben benieuwd naar een outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die. Laarsjes. Zijn. Werkelijk. GEWELDIG!!!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik denk dat ik verliefd ben geworden.. WAUW!

    xoxo Karin

    mijn eerste give away staat online! neem een kijkje en doe mee! Als winnaar, kan je kiezen uit maar liefst vijf prijzen! http://donnermoiplusfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke laarsjes, maar niet echt mijn ding ;-) Ik ben meer van de sleehakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel gaaf!
    Can t wait to see them

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke laarsjes :D x Elm

    www.reinadelamoda.fashionblogster.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke blog heb je! ik wil deze laarsjes misschien ook kopen, maar weet niet hoe ze er uitzien met outfit. zou je daar misschien foto's van kunnen maken? x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. AAAAAAH die zijn zo vet! Heeeel jaloers nu. Jammer van de prijs!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!