woensdag 8 augustus 2012

LE | Yves Rocher Mango Passion Fruit Eau De Toilette

Dit jaar is de zomer nou niet echt wat je verwacht van de zomer, namelijk regen regen en nog eens regen.  Om toch een beetje het zomergevoel te krijgen, spuit ik een heerlijke eau de toilette van Yves Rocher op. Luv it.



Dit wordt niet zo'n lang artikel, maar ik wil jullie gewoon even laten weten hoe heerlijk dit product ruikt. Ik ben al helemaal gek op mango en passie fruit smaak (Optimel bijvoorbeeld, echt heerlijk), en als dat in een luchtje verwerkt zit kan mijn geluk niet op. Echt een hele zoete geur, maar ook weer niet te overheersend. Als ik hem op heb, krijg ik altijd complimentjes dat ik lekker ruik, dus dat is goed. Als je toevallig lang een Yves Rocher komt, moet je echt even snuffelen aan deze heerlijke geur. De andere geuren van dit leuke merk zijn ook heel lekker, maar het is natuurlijk net wat je zelf lekker vind. De lucht van de eau de toilette blijven echt lang zitten, net als een parfum, en dat valt me heel erg mee. Hoezo? Nou, omdat eau de toilette meestal wat dunner is, dus de geur is minder geconcentreerd, dus zou het ook niet zo lang hoeven blijven zitten. Maar dat doet het dus wel. 

De prijs valt ook hartstikke mee, namelijk €8,50 voor 100 ml. Eigenlijk is dat gewoon heel goedkoop. 
Yves Rocher heeft ook een online shop, waar helaas niet deze heerlijke mango en passiefruit geur verkrijgbaar is, maar wel andere hele leuke geuren en producten. www.yves-rocher.nl , oja, er is nu ook korting! 

Denk je dat je de geur lekker vindt?



12 opmerkingen:

  1. Lekker ruiken doe jij! haha
    Misschien ga ik er ook wel een bestellen zometeen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze MangoPassie is wel in de onlineshop te koop zie ik net,
      Net nieuw is ook CocosAnanas

      Verwijderen
  2. Klinkt als een heerlijke smoothe, staat vast ook erg leuk op de kast ofzo =]!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt mij erg lekker, ik hou wel van mango geuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MANGO, LOVE. Aah, die lijkt me heerlijk!
    Lovee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat lijkt mee een héérlijk geurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeee die wil ik wel halen
    lijkt me heerlijk!xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!