zondag 19 augustus 2012

NOTD | Green Sunday

Vandaag weer een nail of the day, waarin ik jullie meteen even een personal update geef !


Dit dus. Herôme Nagelverharder Strong met daarover heen Orly Bonder met daaroverheen Catrice King Of Greens met daaroverheen Catrice Milion Styles Milion Dollar Baby. 
Dus. 

Persoonlijk verhaaltje;
Zoals je kunt zien heb ik een nieuwe header op m'n blog. Helemaal zelf gemaakt. Ik heb talent zeg nou zelf. Ik ben er niet over uit of ik het mooi vind. Let me know! 
Ik heb het heel warm. Komt net uit m'n werk en ja daar moet je verplicht dichte schoenen en een lange broek. En ja ik weet het, het was vandaag 35 graden maar dat maakt niet uit. I love my work haha, vooral in dat warme weer. Gelukkig maken leuke collega's een hoop goed ! <3 
Ik heb nu écht vakantie, ik ga namelijk dinsdag naar London, lekker stedentrippie met mijn mama. Broertje en papa lief blijven thuis, die hadden geen zin. Ik heb er geen problemen mee. Ik ga dus naar London en ik ga proberen morgen nog een filmpje op artikeltje te maken die ik in kan plannen voor als ik weg ben, ik wil jullie natuurlijk niet met lege handen laten staan. Ik weet alleen niet of het gaat lukken, moet mijn koffer nog inpakken en een filmpje maken + edittten kost gewoon veel tijd. Ik hoop dat ik tijd voor jullie kan maken! 
Ik heb gewoon internet in GB dus ik kan jullie reacties gewoon in de gaten houden, yeaa. Dinsdag om half 7 zit ik in de trein en om 10u gaat mijn vlucht, of ergens in die richting. Ik vind het echt spannend, want dit is mijn eerste keer vliegen. 

Luv you guyyss! 
Kuzzzies. 

11 opmerkingen:

  1. Ik hou niet van groen maar dit is wel een leuke combinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er heel leuk uit! ik vind je nieuwe header ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit! Je nieuwe header is mooi hoor!
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg mooi! en wat een ontzettend leuke header! :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke combinatie!
    Je header is trouwens ook erg mooi geworden :)

    Alvast veel plezier in Londen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is idd mooi!! Ook een leuke nail art trouwens:D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aah dat lakje staat al een hele tijd ongebruikt in mijn kast, snel maar gebruiken, leuke combo en veel plezier in Londen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!