donderdag 16 augustus 2012

TEST RESULTAAT | Herôme Nagelverharder Extra Sterk


Anderhalve week geleden heb ik de Herôme nagelverharder gekocht, omdat ik alleen maar  positieve reviews heb gelezen over dit product. Ik besloot het dus te kopen en ik ben het nu aan het testen voor jullie. Ik laat jullie in dit artikel het resultaat zien van de eerste week.


Dit was voordat ik begon met de kuur; heel lelijk.  In dit artikel heb ik er wat uitgebreider over geschreven:  TEST: Nagelverharder Extra Sterk


Na een week: M'n nagels zijn echt veel gegroeid, want in heb ze deze week een keer gevijld om een klein stukje gebladerde nagel weg te halen en alsnog zijn mijn nagels langer dan aan het begin van de test.  Dus opzich wel een goed resultaat. Ik had stiekem wel gehoopt dat het bladeren al gestopt zou zijn maar helaas.

Paar dagen verder; de kuur zit er op. Zo zien mijn nagels er nu uit:





Echt een stuk beter! Ik was toen best blij met het resultaat maar...
Dit was al een maand geleden, en ik gebruik de nagelverharder nu als basecoat (in de gebruiksaanwijzing staat dat dat kan), maar mijn nagels gaan weer bladeren. Toch wil ik wel nagellak blijven dragen dus zal ik maar moeten leven met het feit dat mijn nagels gewoon niet 'mooi' en sterk kunnen zijn. Ik ben nu dus nog steeds opzoek naar iets wat er voor gaat zorgen dat mijn nagels niet meer splijten. (Lush heb ik al, werkt wel iets maar niet optimaal).

Hebben jullie tips hoe ik mijn nagels sterker kan krijgen?

14 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Gisteren zat ik op bybeautybloggers.nl en marielle weet er veel van, dus... liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit! Gisteren zat ik op bybeautybloggers.nl en marielle weet er veel van, dus... liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je nagels zien er een stuk beter uit, ik ga het zeker ook een keertje proberen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik nagelverharder gebruik gaan mijn nagels ook splijten, het product droogt je nagels erg uit en ik denk dat het daardoor juist gaat splijten, nu gebruik ik altijd nagelolie , dit zorgt voor voeding en werkt heel goed bij mij, hierdoor zijn mijn nagels wel sterk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je nagels zien er een stuk beter uit!
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bij nagelverharderer drogen je nagels juist uit. wat zorgt voor splijten
    en gebladder. verzorg ook je handen met handen/nagel créme voor wat olie en vet. tevens is dit ook goed voor je nagelriemen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook opzoek naar een product die ervoor zorgt dat mijn nagels sterker worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!