woensdag 26 september 2012

CARE | Een onvergetelijke kerst met Lush!


Kerst is een mooie tijd van het jaar. Gezelligheid, samenzijn en lekker eten. Wat is nou fijner om die heerlijke dagen af te sluiten met een heerlijk warm bad met verzorgende en heerlijk geurende producten? Lush heeft hier heel handig op ingespeeld en heeft speciale producten gemaakt voor onder de kerstboom. In dit artikel laat ik jullie mijn voorkeuren zien en leg ik deze producten wat mij betreft heel snel in mijn badkamer.


Lush heeft voor ons al pakketjes gemaakt en je kunt heel makkelijk kiezen tussen verschillende thema's en geuren, bad of douche, noem het maar op. Ik hou echt van deze pakketjes, heel erg leuk om te krijgen maar nog leuker om te geven. Ook is je pakketje al leuk ingepakt en de producten passen goed bij elkaar.  Super handig dus.

De producten hierboven zijn een beetje de 'budget' pakketjes. Dit is nog maar een deel van het hele aanbod, maar deze spreken mij het meest aan. Secret Santa, gevuld met Honey I Washed The Kids shower gel (100g) en Cinders Bath Ballistic, is een pakketje gevuld met 2 heerlijke klassiekers waar je de mist niet mee in kan gaan. Dit is altijd goed.

Zijn al die dikke truien, openhaarden en warme chocomelk te warm voor jou? Dan is het Cool Christmas pakket echt wat voor jou. Snow Globe soap (100g) en Whoosh shower jelly (100g) zorgen voor de verkoeling die jij nodig hebt! 

Ben jij ook zo gek op dat heerlijke toetje aan het eind van kerstavond? Met Sweet Christmas voel je dat genot opnieuw maar dan zonder de calorieën. Geweldig toch? Candy Mountain Bubble Bar en Rockstar (70g) star soap liggen al op je te wachten. 


Dit zijn de pakketten die zijn weg gelegd voor echte Lush lovers.  De paarse doos, 't was the night before christmas', is gevuld met heerlijke shampoo's, zeepjes en scrubs. Na deze producten gebruikt te hebben kan je heerlijk slapen en wordt je weer uitgerust wakker. Heerlijke ontspanning na een paar drukke kerstdagen. 

Hou jij van een heerlijk warm bad, ben je gek op Lush en heb je een best wel groot budget? Dan is de 'All I want for christmas' helemaal iets voor jou. Dit enorme pakket is zit propvol bruisballen, bubble bars en bath melts. Heerlijk toch? 

Voor de gene die wèl gek is op badderen maar niet een groot budget heeft is de Bathtime Favourites misschien wel een goede uitkomst. Een koekblik gevuld met heerlijke bruisballen die heerlijk ruiken en je lekker verwennen. 

Wat ik zo fijn vind aan Lush producten is dat de producten met de hand gemaakt worden, vers en niet getest op dieren. Ze gebruiken de beste ingrediënten om de lekkerste producten te maken en dat merk je tijdens het gebruik! Ik ben fan. Jij ook? 

Dit is trouwens nog maar een kleine selectie uit alle kerst producten die dit jaar te koop zijn bij Lush, maar de hiervoor genoemde hebben voor mij wel de voorkeur.  Alle producten zijn vanaf 5 oktober te verkrijgen in de winkel, dus lekker ruiken en proberen geblazen! Kan je niet wachten? De meeste producten zijn al te krijgen in de webshop


22 opmerkingen:

  1. wat een geweldige kerst collectie weer! mmm
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er heerlijk uit, maar ik laat eerst even de peper- en kruidnoten uit de schappen verdwijnen voor ik aan kerst ga denken, goed? Haha.
    Liefs, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooeeehh leuke collectie!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We love Lush


    Xxx
    Fashioninfinity
    www.facebook.com/fashioninfinite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me echt heerlijk en ziet er zo leuk uit! Gelukkig komen sinterklaas en kerst er weer aan haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmm krijg helemaal zin om zeepjes te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een fijne producten zeg! ik ga ze maar snel aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit ziet er super leuk uit! Ik denk dat ik wel zoiets ga vragen van de kerstman! Haha! Leuk blog heb je! Wij volgen je nu! xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh dat ziet er echt geweldig uit! Lush heeft altijd van die leuke speciale dingen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!