vrijdag 19 oktober 2012

MAKE-UP | E.L.F verzamel review

Je hebt het al kunnen zien in mijn vorige bericht, ik heb een aantal hele leuke producten van E.L.F om te reviewen. Benieuwd wat ik van de primer, kwast, bronzer, nagellak en highligter vind? Lees dan snel verder!


De producten die ik ga behandelen in deze blogpost:
♥ E.L.F Nail Polish Golden Goddess - €2,50♥ E.L.F Highlighter Golden Peach  - €1,00♥ E.L.F Bamboekwast Powder Brush - €5,90♥ E.L.F Bronzing poeder Matte Bronze  - €1,00
E.L.F Gezichtprimer Mineral Infused Face Primer - €6,80

We beginnen met de nagellak Golden Goddess, een prachtige topcoat met gouden holografische glitters van verschillende groottes. Tenminste, dat is te zien in de verpakking. Erg handige en mooi uitziende verpakking. Basic maar strak, daar hou ik van.


De nagellak uit de kartonnen verpakking. Mooi flesje, alleen vind ik het jammer van de sticker op de dop, die kun je er wel af halen, maar goed. Alleen op het doosje is ook genoeg vind ik. Mooi vierkant flesje met zwarte dop, ook weer basic maar strak.




Nu de topcoat op verschillende ondergronden. De meest linkse is één laagje Golden Goddes. Veel kleine glitters maar helaas 2 à 3 grove glitters.. dat vind ik jammer, want mijn mening is, hoe meer glitter hoe beter ;)  Bij de meest rechtse swatch heb ik twee laagjes aangebracht. Nu zijn er een stuk meer glitters, en dat is goed. Heel goed. Bij de twee middelste swatches komen de glitters pas goed tot hun recht. Dan zie je ook echt het holografische effect en dat vind ik echt super mooi. En dat voor maar 1 euro, super lakje voor een super prijs dus!


Nu een product waar ik heel erg benieuwd naar was. Het heet Shimmering Face Whip en het is een soort highlighter voor je gezicht. Ik ging voor de kleur Golden Peach. De verpakking is van karton, zoals alle E.L.F producten, handig voor de hygiëne en er staat duidelijk op wat het is en waar het voor bedoeld is.

De verpakking is weer lekker strak en basic, heeft niet een hele goedkope uitstraling en je ziet duidelijk het product zitten, erg handig.

De highlighter is een vloeibare substantie en komt uit een tubetje. Erg handig uiteinde, zo komt er niet te veel uit.



Nadat de Golden Peach is geblend zie je een prachtige glans tevoorschijn komen, heel erg mooi op een gebruinde huid. Heel toevallig heb ik dat een beetje, en ik vind het prachtig om deze highlighter onder mijn poeder en/of foundation aan te brengen. Het kan ook boven je foundation, maar dan gaat het product al gauw vlekken helaas.
 

Een poederkwast kan natuurlijk niet ontbreken in mijn stash. Dit is de bamboe poederkwast. Mooie verpakking met mooie details, het is duidelijk aan de verpakking te zien dat dit een 'natuurlijk' product is.





De kwast is gemaakt van antibacteriele Taklon haren en  de kwast brengt de poeder heel erg fijn aan. Hele zachte haren die heel prettig aanvoelt aan het gezicht. Hij brengt de minerale poeder heel erg natuurlijk aan met een heel natuurlijk effect. Een grote kwast die fijn in de hand ligt. Een aanrader dus, want de prijs van €5,90 doet niet onder voor de kwaliteit.

Weer een strakke verpakking met duidelijke informatie over het product.  Het is een MATTE bronzer, zo zegt E.L.F. Waarom ik dat ik Capslock schrijf kom je zo te weten.

 Ziet er goed en strak uit toch?

Dan de swatch. Goed pigment, fijne textuur. Positief tot nu toe. En dan. Wat ziet mijn oog daar? Juist ja. Glitters. Hele grove glitters. En ook al zei ik al eerder in dit artikel hoe meer glitter hoe beter heb ik dat gevoel niet bij dit product. Een matte bronzer moet ook echt mat zijn, en niet vol zitten met glitters. Heel jammer. Ik dacht trouwens eerst dat het misschien een overspray was, maar helaas is dat ook niet het geval. Alsjeblieft E.L.F, laat de glitters achterwegen en er is eindelijk een budget proof matte bronzer. Geloof me, veel meiden zullen het met me eens zijn.

Als laatste een product dat mij blij verrast heeft. De Mineral Infused Face Primer. Het flesje zit in een strakke verpakking en ziet er mooi uit.
Eenmaal uit de verpakking is het net alsof de primer wit is, maar dat is gewoon de kleur van het flesje. Leuk bedacht maar niet heel praktisch. Zo weet je niet precies wanneer het product op is, maar goed. Het oog wil ook wat. Wat wel heel praktisch is, is dat de primer naar buiten komt door een pompje. Heel handig en een pompje is precies genoeg om je hele gezicht mee in te smeren.




Zoals je kunt zien is het een doorzichtige gel achtige textuur. Eenmaal aangebracht is mijn gezicht echt zijdezacht en breng ik mijn foundation in een handomdraai aan zonder vlekken etc. Erg fijn spul dus en je make-up blijft er ook nog eens langer door zitten. Ook weer een aanrader. Een mooie afsluiting.

Dit was mijn best wel uitgebreide review al zeg ik het zelf. Ben je geinteresseerd in een van deze producten? Je kunt ze bestellen op de site van E.L.F: www.eyeslipsface.nl

Heb jij producten van E.L.F. en wat vind je ervan? 

19 opmerkingen:

  1. die primer lijkt me fijn, en die kwast ook! wel jammer van de bronzer dat ze er van die grove glitters in doen ;(
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer van die bronzen maar die primer lijkt me heel fijn!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijken mij best wel fijne producten bij te zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die highlighter lijkt me heeeel fijn! En jammer van de bronzer.
    Loves.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die highlighter ziet er prachtig uit, de primer lijkt me ook erg fijn.
    Leuke producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie producten! Ik vind de nagellak wel mooi over een ander lakje! De primer lijkt me ook een fijn product :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne review!!

    -xoxo- lorena

    http://www.lolitainthemix.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie producten! De kwast lijkt me erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die primer zegt me wel wat ^^

    Maak jij al kans op een nail repair en een nail balsem van Trind ? http://www.beautybloglaura.com/2012/10/winactie-trind-nail-repair-nail-balsem.html xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu wil ik die primer ook proberen. Misschien ga ik het wel bestellen, ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte primer. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De primer en highlighter zien er erg mooi uit.
    Hele leuke review :)

    Liefs Bo,
    PurePreciousPerfection.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. die glitter nagellak vind ik mooi! en die kwast lijkt mij fijN:) Groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lijken me fijne producten !
    Maak jij al kans op een nail repair en een nail balsem van Trind ? http://www.beautybloglaura.com/2012/10/winactie-trind-nail-repair-nail-balsem.html xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een leuke producten, ga zeker even kijken op de website van ELF

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!