vrijdag 5 oktober 2012

MAKE-UP | MAC blush en lipstick

Overal hoor je positieve reacties over MAC, bijna elk beautyblog heeft er wel iets over geschreven.  Bijna ja, want ik nog niet. Wat a shame. In Londen ben ik dus ook maar mee gegaan in de MAC verslaving. Ik kocht een blush en een lipstick en vandaag laat ik jullie de swatches zien! 






Volgens mij zeggen de foto's al genoeg? Een pracht blush met kleine, gouden glitters. En ik hou van goud. Dus dat is goed. Ik hou van deze blush.  





Pracht kleur, ik weet alleen nog niet hoe ik deze kan combineren met een make-up look, vandaar geen full-face foto. Het is nog even experimenteren. 


xx

12 opmerkingen:

  1. Hele mooie kleuren zeg! Vooral de blush is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw ikvind je blush echt supermooi!
    de lipstick is ook prachtig,
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw die blush vind ik mooi! je moet ook echt de oogschaduws van mac proberen, die zijn zo mooi :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blush! Mac lijkt me echt zo'n fijn merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh 2 mooie kleurtjes heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!