woensdag 28 november 2012

REVIEW | Maybelline Forever Strong Pro


Maybelline kent iedere beauty addict denk ik wel. De reclames vliegen je om de oren. Mascara's, lippenstiften etc. Je kunt nooit een keer een reclameblok kijken zonder 'Maybe it's Maybelline' te horen. Toch is de Maybelline nagellak voor iedereen nog niet heel bekend. Ik kom de lakjes niet heel vaak tegen op beautyblogs en daar moet verandering in komen. Zo gezegd, zo gedaan.

Even een introductie over de Maybelline New York Forever Strong Pro nagellak:
Het is een vrij nieuwe nagellak soort in de Maybelline familie. Het merk probeert in deze lijn alle hippe kleuren van het moment te verwerken  zodat je outfit én nagels mee gaan met de trends in New York.  De nagellak zou tot 7 dagen lang goed moeten blijven zitten zonder chippen doordat er calcium, silica en ijzer in het recept is verwerkt.  Ook is het nieuw bij de Maybelline nagellak dat het kwastje breder is zodat je snel en toch precies kan lakken. Of deze beloftes ook echt kloppen laat ik jullie weten in dit artikel. 





De kleuren die ik heb, dus waarmee ik deze punten ga testen, zijn 245 Atomic Violine, 285 Pink Shimmer, 605 Greenwich en 650 Midnight Blue. Ik zal jullie hieronder de swatches laten zien en daarna mijn test resultaat.

Dit is 245 Atomic Violine, een paarse lak met lichte shimmer erin. Het lijken wel een soort flakies en dat vind ik een heel mooi effect. Ik draag hier 2 laagjes en je kunt zien dat de lak niet heel erg goed dekt, dus dat is een minpuntje. 






Dit is 285 Pink Shimmer, al snap ik de naam niet echt. Ik zie namelijk geen shimmer, maar goed. Misschien kunnen jullie het niet geloven, maar deze nagellak dekt wel heel erg goed, dit zijn namelijk maar 2 laagjes. Dat is best bijzonder voor een kleur zoals deze, dus dat is positief. 




Deze groene kleur heet 605 Greenwich en denk ook super. Zo'n groene kleur heb ik nog nooit eerder gezien, dus het is een goede zet van Maybelline om een ongewone kleur in het assortiment toe te voegen. 
Dekt ook goed in 2 laagjes. 


Deze kleur heet 650 Midnight Blue, een donkerblauwe kleur met een lichte shimmer. Ook dit lakje dekt heel erg goed. 


Komen de Maybelline Forever Strong Pro lakjes haar beloftes na?
Ja en nee.. duidelijk antwoord dus hihi. Ik zal het even toelichten. De kleuren zijn heel erg mooi en dekken zoals je hebt kunnen zien heel erg goed. De finish is prachtig en de lak blijft na een paar dagen nog heel erg mooi glimmen. Wat na een paar dagen wel minder is, is de houdbaarheid. Maybelline beloofd dat de lak 7 dagen zou moeten blijven zitten zonder chippen. Dat hebben ze waarschijnlijk getest op handen die 7 dagen niks doen. Ja, en dat werkt natuurlijk niet aangezien wij vrouwen multitaskers zijn en het liefst alles tegelijk doen. Minpunt nummero 1. Voor de rest is het echt een hartstikke fijn merk dat zeker het geld waard is. Ja want geld dat kost het wel, namelijk €8,99 per stuk voor 10 ml nagellak. Best veel geld voor een lakje, maar de kleuren zijn daar in tegen prachtig, de finish blijft lang glimmen en de lak blijft op zich best lang zitten. Maybelline is zeker een aanraden als je van goed dekkende, simpele, maar toch ongewone kleuren houd.

Maybelline is verkrijgbaar bij alle drogisterijen.




8 opmerkingen:

  1. Leuke kleurtjes!
    Vooral de donkerblauwe nagellak vind ik mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Je kan echt ontzettend goed schrijven erg duidelijk enzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pink shimmer vind ik erg mooi, wel raar ja, er zitten helemaal geen shimmers in hahaa ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!