zaterdag 1 december 2012

NOTD | Trind Special Edition Sparkly Pink

Elk merk brengt rond de feestdagen een speciale collectie uit om feestelijk het jaar uit te luiden. Trind doet dit ook, en wel met 3 prachtige nagellakken. Ik heb een van deze kleuren mogen testen en die laat ik vandaag aan jullie zien in een NOTD!


Dit is een van de drie kleuren die verkrijgbaar is. Trind Sparkly Pink, een prachtige kleur die heel erg goed bij de feestdagen past, zowel door de shimmer en de zilver/champagne/roze kleur. Het eerste wat ik dacht toen ik dit lakje op mijn nagels smeerde was: 'Wow, dit is de mooiste nagellak die ik ooit heb gehad!'. Waarom ik dat dacht kun je zien in de onderstaande foto's.





Het is erg lastig om deze prachtige kleur goed op de foto te zetten maar ik hoop dat je nu wel een goede indruk krijgt van dit lakje. De ene keer is het een koele tint terwijl in het andere licht de warmte van je nagels af straalt. De lak heeft een hele mooie finish en blijft erg goed zitten. Ook verzorgd het je nagels door de speciale Trind Caring Color formule waardoor je nagelbed verzorgd word en bedekt is met een mooi kleurtje! Dat is dus een win win situatie.

Deze lak ik samen met Icy Zilver en Classy Gold  in een set verkrijgbaar en heet de Trind Special Edition Caring Color Set. Helaas is dit trio alleen te koop tijdens de winterperiode dus wees er snel bij!

Ik weet trouwens niet of het je is opgevallen, maar mijn nagels zijn een stuk langer grworden en breken niet of nauwelijks meer af. Dat komt omdat ik een gouden combi heb gevonden, ook van Trind.





Ik heb het over de Nail Balsam en de Nail Repair nagelverharder. Als ik deze twee producten gebruik voor ik mijn nagellak aanbreng blijft m'n nagellak langer zitten, worden mijn nagels verzorgd en breken m'n nagels niet of nauwelijks af zoals ik al eerder zei.

Het zijn gewoon topproducten en al helemaal in deze combinatie!

- Trind Special Edition Caring Color set:  €22,95
- Trind Nail Balsam €13,95
- Trind Nail Repair €14,95

Trind is te koop bij de meeste filialen van Douglas, DA, D.I.O. Drogisterij en ETOS

15 opmerkingen:

  1. ik wil zo graag een keer trind nagelakjes uitproberen, maar ze zijn een beetje duur ;)
    wel echt een heel erg mooi kleurtje!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi lakje! Www.beautyqueensdl.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie, heel erg mooi! Vooral voor de gala's straks :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! En het is nog verzorgend ook!! Die moet ik hebben! Heb alleen de base coat etc. van trind en die zijn super!

    -xoxo- lorena

    http://www.lolitainthemix.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi lakje! Wat een mooie verzorgde nagels heb je.

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke blog!
    Elkaar volgen??
    xx
    laulaulaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!