zaterdag 19 januari 2013

RECEPT | Hema look a like ijskoffie

Ijskoffie is echt heerlijk, er zijn maar weinig mensen die het niet lusten. Ik heb daarom voor jullie een recept die donders veel smaakt zoals de Hema ijskoffie. En we weten allemaal: die ijskoffie is echt verrukkelijk.


Het recept is heel erg makkelijk:

1/4 deel sterke koude koffie
1/4 deel ijsblokjes
2/4 deel slagroom ijs

en....... Staaf mixxeren maar.

Je kunt er altijd iets extra's aan toevoegen zoals een vanille of caramel siroop (tip: Douwe Egberts heeft zulke siropen, onder andere bij Albert Heijn op het koffie pad).

Hier nog een paar (schattige) foto's van de ijskoffie en m'n kat Nicky. Eigenlijk waren de foto's van Nicky de reden waarom ik dit artikel post haha, te lief om jullie te onthouden.


 3....

 2....


1.......


Goooooo!






Hopelijk gaan jullie dit recept maken en vinden jij en je huisdier het net zo lekker haha,
xxx.

Credits voor dit recept gaan naar vriendinnetje/collega Jannekeeeeee <3 

13 opmerkingen:

  1. die ijskoffie van de hema vind ik altijd zo heerlijk, ik ga dit zeker eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er echt heel er lekker uit :)
    En wat een lief katje heb je,
    leuke blog lijkt het je leuk om elkaar te volgen?
    xoxo
    laulaulaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben niet zo van de koffie, maar ik denk dat ik dit recept een keer gebruik voor mijn broers of mijn vader. leuk!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahw, zo schattig die kat!
    Ziet er leuk uit om een keer te maken (:

    xoxo

    www.mindyourdream.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, dat klinkt heel goed!
    En haha wat een leuke foto's van je kat, erg schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me erg lekker!
    En je kat is echt heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klink lekker! Ga ik eens proberen. De kat is cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Ik hou van koffie, haha, maar ik heb de hema ijskoffie nog nooit geproefd. Ik ga het snel eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou niet zo van koffie, maar ijskoffie vind ik wel lekker! Ik maak het ook heel af en toe zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaaaaah wat een leuke foto's van Nicky!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gisteren bij de HEMA ijskoffie met hazelnootsmaak gedronken. Mmm... Hééérlijk!
    De medewerkster daar vertelde me dat ze er poederkoffie voor gebruiken. Wel makkelijk dus. Ik ga het zeker proberen. Leuke foto's!
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!