zaterdag 9 februari 2013

REVIEW + WINACTIE | Fogan Cosmetics Nagellak



Ik hou van glitters, dat is jullie vast niet ontgaan. Fogan Cosmetics bood mij aan om hun nagellak te reviewen. Ik mocht zelf de lakjes uitkiezen en je raad het al. Ik koos drie glitter topcoats. Nagellak en glitter, top combo voor mij. En of het bij Fogan Cosmetics ook zo'n topcombo is laat ik  vandaag aan jullie zien.
Ik koos voor een blauwe grove glitter, een gouden multi colour topcoat en een prachtige lak met roze fijne glitters.



Zonder basecoat, zoals je ziet zitten er in elke lak super veel glitters!


Dit zijn de lakjes met een zwarte base coat er onder, zo komen de glitters het beste uit, vind ik.

Ik ben ontzettend blij met deze lakjes. Ze drogen snel, zijn er niet moelijk af te halen en kosten maar 1 euro per stuk.

Ik ben niet de enige die blij kan zijn met deze lakjes, ik mag ze namelijk weggeven.

Je kunt 3 keer kans maken op één van deze lakjes, het enige wat je hoeft te doen is lid worden van de Fogan Cosmetics nieuwsbrief: http://www.fogan.nl/Webwinkel-Page-146031/Nieuwsbrief.html , en in een reactie hieronder te vertellen welke van de 3 lakjes je wil hebben. Wie weet maak je dan kans op deze heerlijke glitter lakjes, perfect voor de lente!  De winnaressen krijgen een e-mailtje zodat ik het lakje naar het goede adres kan sturen ;) 

Kijk voor deze en nog meer mooie nagellak en  make-up op www.fogan.nl !

De winnaressen hebben inmiddels een mailtje ontvangen! 

18 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je 3 lakjes mocht reviewen!
    Ik vind de blauwe echt prachtig, dus voor dat lakje doe ik mee :)
    Ik ben geabbonneerd op de niewsbrief van Fogan, volg jou op bloglovin en heb geliked.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb al heel veel dingen gehoord over dit leuke merk! Ik zou gaan voor het goudkleurige nagellakje:) Die vind ik er het meest uniek uitzien....:D
    Ik heb me geabboneerd op Fogan en je gevolgd op bloglovin' + Artikel geliked:D!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zien er erg gaaf uit!
    En wat een leuke winactie, ik heb me meteen geabonneerd op de nieuwsbrief van Fogan :)
    Ik ga trouwens voor het gouden multi colour lakje, want die vind ik er echt prachtig uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De blauwe vind ik het mooist. Al helemaal met een zwarte basis!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleurtjes zeg! Die middelste is echt wauw. Leuk blog heb je, ik volg je. :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe mee voor de roze!
    Leuke winactie
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. rozeee, want ik ben hebberig G! haha leuke blog trouwens ;);)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leukleukjanniek! Ik doe mee, voor de gouden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn allemaal mooi, vooral de blauwe! En leuke winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super vette lakjes!!

    En leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk artikel! Ik vind die gouden glitter erg mooi, ik heb die zelf ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk,
    Ik heb me toevallig al een keer aangemeld voor de nieuwsbrief omdat ik fogan z'n super leuke webshop vind.
    Ik zou wel graag het blauwe lakje willen winnen (nummer 48).
    PS wat heb je een super leuke blog!

    xx Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een ontzettend mooie lakken! Ik houd van de grove glitters erin, schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Amazing colours!!!
    Would you like to follow each other?
    http://oohmarly.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!