zondag 7 april 2013

SHOPBLOG | Bestelling bij Asos.com

Asos.com , wat een geweldige webshop. Ik heb een aantal sieraden besteld en ben nu helemaal klaar voor de lente. Kijk je mee?




Als eerste stopte ik deze leuke oorbellen in mijn digitale winkelmandje. Dit zijn oorbellen die met een kettinkje aan de achterkant een soort ear cuff maar dan anders voorstellen.




Deze oorbellen kosten €7,88 voor twee paar. 


Op dit paar oorbellen ben ik echt verliefd, diamanten, parels én neon. Nou ik vind dit leuk hoor. Lekker opvallend maar ook chique. Deze prachtige oor stekers kosten €7,88. 




Dit fijne gouden armbandje met kleurige steentjes d'r in vind ik ook super leuk, erg leuk voor de zomer. Deze twee armbandjes kosten samen €10,50 en zijn goed te combineren. 


Nog even een tip, op asos.com verkopen ze ook Rimmel, veel goedkoper dan in de drogisterij hier in Nederland! Ik heb dan ook flink ingeslagen wat betreft de Rimmel Stay Matte Pressed Powder. Op asos.com €5,24 in plaats van rond de €10 in de drogisterijen.  Met een beetje geluk heb je ook nog eens flinke korting én is de verzending gratis (let op: retour is wel erg duur!).

Zoals je kan lezen vind ik asos.com echt een top online webshop en staat ie zeker tussen mijn lijstje van favoriete websites.

Liefs!

13 opmerkingen:

  1. Wat en aparte maar toch super gave sieraden, ik vind de oorbel met het kettinkje erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi! apart maar wel gaaf!
    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie sieraden! Asos is inderdaad een geweldige webshop :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sieraden!
    XOXO Anna

    www.fashionanna.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw superleuke items! Asos heeft echt leuke spullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh heel leuk, maar vanwaaruit verzenden zij? ik ben altijd bang voor invoerrechten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit was maar een klein pakketje en de verzending is gratis! Retouren is wel erg duur :(

      Verwijderen
    2. Voor meer info zou je even op Google moeten kijken, ik weet het ook niet precies en ik wil je geen verkeerde info geven! ;)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!