zaterdag 11 mei 2013

NOTD | Essie Sew Psyched

Druk bezig met het leren van het Kunst Algemeen examen kon ik de verleiding niet weerstaan.. Ik moest écht even mijn nagels lakken en in deze NOTD het resultaat!






De lakjes die ik gebruikt heb:
♥ Essie - Sew Psyched
♥ Catrice - Mint Me Up
♥ Essence - Night In Vegas

Op mijn ringvinger heb ik één laagje Mint Me Up aangebracht met daaroverheen het flakie lakje van Essence. Essie - Sew Psyched dekt in twee laagjes.

Ik ga weer verder met leren, en voor de gene die ook moeten leren voor een (eind) examen of toets: Veeeel succes!
x

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleur is Sew Psyched! Heel mooi! En ook erg leuk in combinatie met de lakjes van Catrice en Essence :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi lakje en leuk gecombineerd!
    Veel succes nog met al het leren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan! Succes met leren hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige NOTD!!! Ik hou van die Essence lak! <3 veel succes met je examens!!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de combi mooier dan verwacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hou van deze kleurtjes! Mint groen is mijn favoriet:) Ik heb trouwens een winactie staan op mijn blog, je kunt een super mooie trui winnen van het merk saint tropez.. misschien vind je het leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!