zaterdag 22 juni 2013

PERSOONLIJK | Allemaal leuke dingen

macbook  | via TumblrHet is een tijdje, of eigenlijk een hele lange tijd, stil geweest rondom Janniek's Way Of Beauty.. Daar wil ik verandering in brengen en ik begin vandaag met een korte update over van alles en nog wat!


I HAVE NO IDEA | via Facebook

Zoals jullie hebben kunnen lezen in mijn vorige blogpost was ik druk bezig met het leren van mijn examens. Ik was druk met leren waardoor ik eigenlijk geen tijd en zin had om artikeltjes te schrijven.. Gelukkig klopt de quote 'Hard work pays off'' in mijn geval. Ik ben geslaagd! Natuurlijk heb ik niet dag en nacht geleerd en achteraf had ik echt meer moeite willen doen voor een betere cijferlijst, maar geslaagd is geslaagd.

Tijdens de examenweken heb ik eigenlijk geen spanning gevoeld, maar hoe dichter bij de uitslag datum hoe meer zenuwachtig ik werd en hoe meer ik er zeker van was dat ik zou zakken. Ik had al mijn toetsen nagekeken en dat zag er niet rooskleurig uit. Gelukkig heb ik het allemaal te negatief ingeschat en ben ik dus geslaagd op de HAVO!

In September kan ik me daarom helemaal gaan focussen op mijn nieuwe studie, ik ga HBO Communicatie studeren en ik heb er ongelofelijk veel zin in!


We hebben jonge katjes en dat vind ik leuk. Ik ben gek op katten, tijgerprint en eigenlijk alles wat kat achtig is.  Het zijn drie jongetjes en ze zijn super schattig. Op de foto hierboven is een van de drie aan het eten alsof  zijn leven er van af hangt. Hij is maar gewoon ín de voerbak gaan zitten. Ze zijn nu ongeveer vijf weken oud en over drie weken zullen we dan ook afscheid van deze schatjes moeten nemen.

Zo klein en schattig <3
 
 

Trouwens, mijn huid is in tijden niet zo 'mooi' geweest voor zover je het mooi kunt noemen. Ik heb iets ontdekt waardoor ik een stuk minder pukkeltjes en oneffenheden heb. Wat die ontdekking is hou ik nog even voor me maar ik maak er zo snel mogelijk een blogpost over!

Ik heb dan nu wel vakantie, dat wil nog niet zeggen dat ik nu alleen maar ga bloggen. Ik werk ook veel (ik zit tegenwoordig achter de kassa) en ik heb ook een sociaal leven ;)

Ik hoop elke week een artikel te maken maar als ik geen zin of tijd heb doe ik het niet. Jullie merken vanzelf wel weer wanneer er nieuwe post is.

Liefs!
 

14 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je slagen! En wat een schátjes die katjes. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je slagen! oh wat zijn kleine katjes toch leuk <3
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd lady! Altijd heerlijk als je een diploma op zak hebt, feels like a boss! Schattige katjes, vooral als ze om je voeten heen dwarrelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, wat leuk dat jullie klein katjes hebben, ze zijn echt zo cute :-) En ik ben heel benieuwd naar je beauty geheim, want je huid ziet er echt goed uit! Snel delen please!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhh dat katje is zoo lief. Leuk bericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! & Je huid ziet er echt prachtig uit, ik ben benieuwd :) xC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awh dat jonge katje! Wat een schatje zeg! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je diploma! Die katjes zijn echt heel schattig. Ik ben benieuwd naar je artikel over je huid!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je slagen! Wat fijn om te horen dat alles zo goed gaat en je leuke dingen beleeft (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben benieuwd naar de ontdekking voor je fijne huid. Gefeliciteerd, ik ben dit jaar ook geslaagd voor me havo :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!