maandag 8 juli 2013

FASHION | Classy Summer Look


Alhoewel de zomer nog een beetje op zich laat wachten ben ik toe aan een avond bij het kampvuur, wijntje d'r bij, gezellige mensen en een goede sfeer. Het warme weer is hopelijk in aantocht en ik heb een mood/lookboard samengesteld om alvast in de stemming te komen. Kijk je mee?




 Het jurkje is trouwens te vinden via deze link:  http://www.stylight.nl/Jurken/


(Het liedje dat ik aan de collage heb toegevoegd.)

Ik heb deze collage gemaakt op Stylight.nl , een superleuke site die ik sinds kort gespot heb. Het is een soort  combinatie van een webwinkel, Instagram, een lookbook en WeHeartIt en ik vind het ongelofelijk leuk en vernieuwend. 

Je kan een quote en liedje in de collage plaatsen om de sfeer helemaal compleet te maken. Zelf vind ik het leukste aan dit concept dat je een Instagram foto kan toevoegen. Dat maakt het persoonlijk en ik het levert mij veel inspiratie op.  Ik ga zo weer aan de slag met een nieuwe collage want ik ben verkocht.

En wat erg handig is, het jurkje bijvoorbeeld kan je meteen online shoppen! Een hele leuke manier dus om  een outfit bij elkaar te sprokkelen voor een feestje of een dagje naar het strand. 

Je kan natuurlijk zelf ook aan de slag gaan op Stylight.nl en het aanmelden is heel simpel.

Ik ben benieuwd wat je van mijn look vind en of je zelf ook aan de slag gaat op Stylight.nl. 


2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!