donderdag 26 september 2013

REVIEW | The Body Shop Body Butters (nu met korting!)

The Body Shop producten zijn heerlijk, en toen ik zag dat de welbekende body butters tot 7 oktober €10 euro zijn in plaats van €16 euro heb ik meteen twee grote potten gekocht. Benieuwd wat ik er van vind? Lees dan snel verder!


In de winkel was ik er al snel uit, de Vineyard Peach (perzik) en de Mango body butters gingen het worden. Zoete tropische geuren zijn echt mijn ding en alhoewel het bijna weer winter is, blijf ik met deze butters nog lekker in de zomer hangen. 





We gaan beginnen met de mango body butter. Om te beginnen is de geur echt verrukkelijk. Heel zoet maar niet zoals bijvoorbeeld snoepgoed, maar echt heel lekker fris. Heerlijk om je mee in de smeren na het douchen. Deze body butter is heel romig en brengt makkelijk aan, wanneer je hem opsmeert glijdt de butter over je huid.  De mango body butter is geschrikt voor de droge huid.







 De Vineyard Peach body butter stond al een tijdje op mijn verlang lijstje, al helemaal nadat ik alle bloggers er zo enthousiast over zag schrijven. Ik was heel erg benieuwd naar de geur omdat ik bang was dat het niet echt naar perzik zou ruiken maar meer chemisch zoet. Gelukkig was die angst voor niks want de geur is heerlijk. Het ruikt precies naar perzik en ik zou er bijna een hapje van willen nemen. Deze body butter is heel erg voedend en dan ook geschikt voor de hele droge huid. De structuur van de butter is ook een stuk dikker dan de mango variant. Er zitten dus nog meer voedende en verzorgende ingrediënten in, heerlijk! 


De body butters van de Body Shop zijn zeker een aanrader! Het is misschien niet heel goedkoop maar zeker het geld waard. 

Een pot bevat 200 ml en kost normaal gesproken €16, maar tot 7 oktober zijn ze maar €10. De body butters zijn te verkrijgen bij The Body Shop. Klik hier voor de vestigingen. 



10 opmerkingen:

  1. Ik hou van body butters!

    Liefs, Elbrich
    xfashionmeep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Denk dat ik er dan toch maar eens 1 ga halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vineyard peach heb ik als douchegel en die is zo heerlijk! Ik wil misschien de body butter ook nog kopen, maar heb er nog 6 liggen.. oei hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie foto's!
    ik wil de vineyard peach ook nog eens proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er nog twee liggen, dus ik sla deze over. Mooie foto's heb je gemaakt. Je achtergrond is ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke butters zijn dit toch! Ik moet er echt een keer eentje hebben xD.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze klinken erg lekker!
    Zelf heb ik thuis ook twee body butters van TBS die ook echt heerlijk zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!