donderdag 12 september 2013

TAG | And that's who I am



Op VeraCamilla.nl kwam ik de tag 'And that's who I am' tegen, en het leek me leuk om de tag ook met jullie te delen.




Wiskunde... Ik ben er geen ster in. Het heeft me nooit gelegen en dat gaat waarschijnlijk ook nooit gebeuren. Als ik er echt goed voor ga zitten en er erg veel tijd voor neem om het te door te nemen en te oefenen haalde ik op de HAVO net een 7 en ik heb zelfs een paar keer een 8 gehaald. Wanneer ik zo'n cijfer op mijn blaadje zag staan was ik altijd blij verrast!

Wanneer ik mijn Spotify aan heb staan kan ik  de hele avond door zingen. Op dit moment ben ik dat ook aan het doen. Of het mooi is is een heel ander verhaal maar ontspannen doet het wel.


Heel triest maar ik doe het. Ik lach vaak om mijn eigen grapjes. Gelukkig kunnen mijn vriendinnen daar dan wel om lachen. 


Zo slecht maar oh zo lekker. Chocolade. Ik eet het niet heel vaak maar als ik het eet is het echt een verwennerij.

Heerlijk, alleen thuis zijn. Niemand die op je let en je kan lang uit op de bank liggen, tv kijken met je laptop op schoot en dat allemaal zonder dat iemand er last van heeft. Lekker even helemaal niks en niemand, top!


Ik ga maar een paar keer per maand uit, maar als ik uit ga geniet ik er echt van. Met m'n vriendinnen helemaal los gaan en lekker gek doen. I love to party. 


Ik woon op een boerderij en daar hebben we een hele hoop koeien. Ik vind het echt leuke dieren vandaar dat ik dit plaatje er tussen móest doen! 


Ik doe nu de opleiding Communicatie maar ik weet nog niet wat ik wil worden voor beroep. Best lastig want het is natuurlijk fijn als je weet waarvoor je naar school gaat. Ik weet het nog niet. Ik vind te veel dingen leuk denk ik.. ;)



Ik heb geen iPhone, wat een drama. Ik heb een hele fijne Samsung die een stuk minder duur was en een stuk meer kan. Het is ook niet erg wanneer ik hem laat vallen want hij is niet van glas. Vind ik het erg dat ik geen iPhone heb? Nee, helemaal niet. I love Samsung! 


Mijn haar is nu het langst wat het ooit geweest is en ik ben er gek op. Ik vind het nu echt heel mooi wanneer ik een hoge staart in heb en mijn haar valt los ook een stuk leuker. 



Als ik iets écht heel grappig vind kan ik mijn lach gewoon niet meer inhouden.



Ik heb zo veel nagellak dat ik het vaak erg moeilijk vind om een kleur te kiezen die ik op mijn nagels wil. Luxe probleempje.


Gaan jullie deze tag ook doen?
Ik ben benieuwd!

4 opmerkingen:

  1. Leuk, ik heb deze ook gedaan! Leuk om te zien welke plaatjes jij hebt uitgekozen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen!
    Veel van deze plaatjes zijn voor mij ook herkenbaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken me erg in de 'I'm not sure what I want'. ik vind de plaatjes ook altijd supermooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!