woensdag 16 oktober 2013

SHOPBLOG | Primark Truien + Accessoires


Het is de laatste tijd koud, en nadat ik mijn kast had opgeruimd kwam ik er achter dat ik helemaal geen leuke truien heb om aan te trekken. Dat kan natuurlijk niet en dus ging ik even de Primark in en kocht ik twee truien en nog wat assesoires.

Ik kocht een zwart witte trui met leuke (nep) leren details op de schouders. Deze warme trui kostte 12 euro. Toen ik een dag later weer even snel de Primark in liep kwam ik de beige glitter trui tegen. En ik hou van glitter dus die moest ik hebben. Hiervoor heb ik 16 euro betaald. Het is een lekkere lange trui dus heerlijk comfy! 



Toen ik naar de kassa liep nam ik nog even snel een kijkje bij de accessoires en ik vond deze ketting wel heel leuk passen bij de trui. Deze lange ketting kostte 3 euro.

 Ook kocht ik deze oorbellen, die waren 2 euro.

 Deze gouden oorbellen waren €1,50.

 Deze oorbellen waren ook €1,50.



Wat vinden jullie van mijn aankopen en heb jij al lekkere truien weten te scoren?
X



4 opmerkingen:

  1. Ik had het zelfde probleem, zo heb ik eergisteren ook nog even snel een vest en een trui ingeslagen in Amsterdam! Hele leuke oorbellen heb je geshopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeeh super leuke truien! moet binnenkort ook naar primark gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw super leuke dingen heb je gekocht en de truien zijn fantastische
    ik volg je via gfc hoop je terug te zien op mijn blog!
    je hebt een erg leuke blog!

    liefs,
    www.rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!