donderdag 21 november 2013

BEAUTY | Mijn Favoriete Blushes

Ik heb al een paar keer geprobeerd een stash filmpje op te nemen, maar voordat ik alles heb laten zien zijn we een uur verder. Daarom ga ik vanaf nu proberen regelmatig artikelen te plaatsen over mijn favoriete blushes, oogschaduws, mascara et cetera et cetera. Zo krijgen jullie toch een kijkje in mijn make-up stash en blijft het een beetje overzichtelijk. Vandaag zijn mijn favoriete blushes aan de beurt.


Heel veel dezelfde tinten zoals je ziet op de foto hierboven. Ik neig al gauw naar warme peachy kleuren.


Toen ik in Londen was kocht ik deze Sleek blush. Ik wilde eigenlijk de Sleek Rose Gold blush maar die was helaas uitverkocht. Natuurlijk moest en zou ik wat van dit leuke merk hebben dus rekende ik onder andere deze mooie blush af. Hij is mat en daardoor perfect voor overdag, ook past hij bij elke make-up look.

Sleek 921 Suede - €5,99




Deze donkere warme blush van de Essence Breaking Dawn collectie vond ik eerst niet echt mooi. Ik vond hem veel te donker en hij paste niet goed bij mijn huidskleur, dacht ik. Toen ik ontdekte om het wat lichter aan te brengen met daarover een goude highlighter was ik verkocht. Een supercombo en dus is deze blush een grote favoriet van mij!

Essence 01 Renesmee Red - €2,80 (Breaking Dawn collectie, niet meer verkrijgbaar)





Deze cream blush heeft zo'n mooie kleur en geeft zo'n mooie gloed aan je wangen dat dit ook zeker en favoriet is. Hij brengt heel fijn aan en nogmaals, de kleur is prachtig.

Gosh 001 Peachy Rush - €8,49



MAC kan natuurlijk niet ontbreken tussen de favorieten. Deze blush kocht ik, net als de Sleek blush, in Londen. Een heel mooi product die een hele mooie glow geeft aan je gezicht. De kleur is niet te uitgesproken waardoor hij heel vaak van pas komt. De blush is ook heel zuinig in gebruik, want gebruik hem al een jaar lang erg veel en nog steeds is er geen pan te zien!


Deze blush van de onlangs geopende Flormar in Amsterdam is ook echt prachtig. Heb hem nog niet zo lang maar is zeker een toppertje. Hele zachte textuur die fijn aanbrengt. Ook is de pigmentatie erg goed. Heerlijk product dus.

Flormar Wild Collection Compact Blush - €11,95


Natuurlijk kunnen swatches niet ontbreken, van links naar recht:
Sleek, Essence, Gosh, MAC en Flormar.

Dit waren al mijn favorieten, welke vindt jij het mooist?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!