maandag 23 december 2013

NOTD | Aurora Is Coming To Town

Toen ik de DA binnen liep om een feestelijk Essie lakje te kopen viel de feestelijkheid me helaas tegen. Toch moest en zou ik een leuke nagellak vinden, en toen kwam deze beauty mijn gezichtsveld binnen. Even snel een swatch op Google opzoeken maar voordat de foto geladen was had ik dit Rimmel lakje afgerekend. Zien waarom? Klik snel verder!





Dit lakje is van Rimmel en komt uit de Space Dust collectie, dit is de kleur 003 Aurora. Daaaag O.P.I. en Barry M, dit is pas liquid sand. Wauw. Wauw. Wauw. Ik ben verkocht. En in het echt is dit lakje nog zo veel mooier. Een zilvere lak met toch een warme/champagne ondertoon. Zand effect én glitters. Alle goede dingen komen samen in dit lakje, vooral om de zilvere / champagne kleur en de glitters is dit dé perfecte lak voor de feestdagen. 

Ik heb deze beauty nu al 3 dagen op en er is geen chipje te bekennen. Dat is bijzonder aangezien bij mij nagellak nooit mooi en/of lang blijft zitten.

Nog een prettige bijkomstigheid, dit lakje droogt onwijs snel en na 5 minuten kan je weer doen waar je zin in hebt. Eén laagje is al genoeg maar voor het extra feestelijke effect zou ik voor twee laagjes gaan.

Prijs: €6,99 -  te koop bij de drogisterij. 

Ik ben verkocht, jij ook? 

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!