zondag 29 december 2013

REVIEW | Essence I ♥ Extreme mascara

Een goede mascara is altijd fijn om te hebben, zeker als hij niet te duur is. Vandaag test ik voor jullie een Essence mascara die maar €2,79 kost. Ik ben fan, zien waarom? Lees dan snel verder!


De Essence mascara heeft een kunststof borsteltje waardoor er heel makkelijk mee te werken is.

 Zoals je misschien wel kunt zien heb ik hele korte wimpers helaas. Gelukkig geeft de I ♥ Extreme mascara vrij veel volume en separeert hij ook goed.  Ik heb al veel duurde mascara's uitgeprobeerd en deze van Essence is zeker niet minder goed.

Veel volume!

Ik ben heel erg tevreden over deze budget topper. De mascara geeft veel volume en en blijft lang en goed zitten, en dat voor €2,79!

Essence I ♥ Extreme mascara is verkrijgbaar bij Kruidvat.


2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!