dinsdag 17 december 2013

Shopblog Kruidvat | Rimmel, Catrice en Essence

 Ik zou even snel naar het Kruidvat om een back-up te halen van mijn favoriete mascara, wenkbrauwpotloot en primer, maar voor ik het wist lag er veel meer in mijn mandje. Zo veel, dat ik er zelfs een shopblog aan besteed. Lees snel verder!

 Als eerste legde ik de Essence I ♥ Extreme mascara in mijn mandje. Een hele fijne mascara die veel volume geeft voor een budget prijs!

 Deze prachtige lipsticks kocht ik ook, de nieuwe van Rimmel. Deze hebben een hele zachte textuur en na het swatchen in de winkel kon ik ze niet in het schap laten liggen. Ik heb ze inmiddels al gedragen en deze lipsticks zijn echt een aanrader.

 Over deze mooie oogschaduws van Catrice had ik al veel goeds gehoord en dus nam ik ze ook mee. Ik heb al een paar leuke ideeën over hoe ik deze twee beauty's in een kerst ooglook kan verwerken.

 Primer vind ik een heel fijn product, vooral tijdens het uitgaan. Mijn favoriet van Catrice (die in die tube) is helaas uit het assortiment dus kocht ik deze Prime And Fine primer. Ik heb hem al eerder gehad en het is een prima product.

Dit wenkbrauw potloot gebruik ik nu al bijna een half jaar en ik vond het tijd om een back-up te kopen. Het is voor mij de goede kleur, kan hem goed opbouwen, hij blijft goed zitten en al met al voor een goede prijs. Ook is het heel handig dat er een ingebouwd wenkbrauw borsteltje bij zit. 



Dit oogpotloot van Essence heb ik al in het donkerblauw en ik was wel erg benieuwd naar de zwarte variant, dus deze rekende ik ook af.



Als laatste kocht ik een Eccense poeder kwast en een borsteltje voor wenkbrauwen en wimpers van Beauty Essentials.

Dit waren mijn Kruidvat aankopen, wat is jouw favoriet?

4 opmerkingen:

  1. Wow nice! Veel aankoopjes en leuke dingen! ben benieuwd naar de ooglook die je met de oogschaduws wilt maken.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, had ik maar de helft van het geld om dat allemaal in 1 keer te kopen! Ik heb vorige week ook een hele pretty lipstick gekocht van Rimmel, en ze zijn zó fijn! Ik ben erg benieuwd naar je ooglook, komt die online? Zo ja, doe je er dan de Essence mascara bij op? Daar ben ik erg benieuwd naar!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!