maandag 3 februari 2014

SHOPBLOG & MINI REVIEW | Hema, Miss Sporty en Primark

Zaterdag ging ik even de stad in en ik heb een paar leuke dingetjes gekocht. Vandaag wil ik deze producten laten zien en geef ik er meteen een mini review bij!



Deze lipstick van de Hema is een echt budget product, want kost maar €3,50. Goedkoop, maar de kwaliteit is dat zeker niet! Een hele mooie matte rode kleur die erg lang blijft zitten en goed gepigmenteerd is.  Een nieuwe favoriet die ik met alle plezier aan mijn stash heb toegevoegd! 

In de winter is mijn huid altijd wat minder bruin dan in de zomer dus had ik een lichtere foundation nodig. Catrice is een van mijn favoriete merken als het om foundation gaat, dus kocht  ik een flesje foundation van dit merk. Dit product geeft een medium dekking en kost €6,60




 De nieuwe Crush On You nagellakjes van Miss Sporty zag ik al een paar keer langskomen op andere blogs.  Aangezien ik een voorliefde heb voor liquid sand lakjes heb en deze rode versie maar €2 kost heb ik deze gekocht. In twee laagjes dekt deze lak perfect en hij is binnen 10 minuten helemaal droog. Erg handig als je nog even snel voor het slapen gaan je nagels wil lakken!



Tijdens de herfst en de winter kan ik geen genoeg krijgen van heerlijk geurende kaarsen. Bij de Primark hebben ze er een hele boel staan en voor €4 heb je 50 uur lang een lekkere geur in je huis hangen. Ik heb er al één opgebrand en dus kocht in een paar nieuwe. De kaars die op was heb ik schoongemaakt met heel heet water waardoor er een mooi glas over blijft. Daar kun je ook prima een waxinelichtje in aan zetten. Eerst een heerlijke geur en daarna een leuke waxinehouder. Twee vliegen in één klap, ik ben fan.

Welk product lijkt jou het fijnst?

3 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen! De lippenstift is erg mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen! Die lippenstift van de Hema lijkt me heel erg mooi :) Dat kaarsje lijkt me ook heel erg lekker ruiken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie producten heb je gekocht. Die lipstick heb ik ook hihi. Je hebt een hele leuke blog, ik volg je nu via bloglovin. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!