donderdag 22 mei 2014

Favorieten van afgelopen tijd

Door het lekkere weer van de afgelopen dagen ben ik helemaal in de zomerstemming, heerlijk. Vandaag laat ik je mijn (zomerse) favorieten van het moment zien!

Deze kleine donderstraal heeft niks met beauty te maken maar moet ik echt even laten zien aan jullie. Dit is mijn huisgenoot sinds een maand: Poekie! Ze is nu ongeveer 13 weken en een echte kitten. Heel erg speels en ze wil altijd geknuffeld worden. Nu ik op mezelf woon is deze meid een hele gezellige aanvulling in m'n appartementje!

Deze nagellak van Wet'n Wild brengt me meteen in de zomerstemming. Door deze kleur lijken je handen ook een stuk bruiner en dat is natuurlijk mooi meegenomen. Volgens mij was deze nagellak rond de 3 euro en ik kocht hem in Duitsland.

The Body Shop body butter in de geur peach is echt heel erg fijn. Tijdens warm weer heb ik vaak blote benen en armen en met deze body butter voelen ze niet droog aan gelukkig.

€16 bij The Body Shop (review)


Yves Rocher maakt echt heerlijke luchtjes, en dit is er een van. De geur van mango's en passievruchten is lekker luchtig en fruitig en perfect voor warm weer.

Yves Rocher Mango Passion Fruit, €8,50 voor 100ml (review)

Omdat ik niet veel tijd heb om in de zon te liggen bakken gebruik ik heel soms zelfbruiner. Deze was ik helemaal vergeten totdat ik hem vorige week weer tevoorschijn haalde. De Dove Sunshine glow werkt heel subtiel en vlekt niet (mits je de zelfbruiner goed aanbrengt). Het is niet alleen een zelfbruiner, maar ook een body lotion. Ik krijg er dan ook meteen een zachte huid van, top spul!

Dove Sunshine Glow kost rond de €6


De Dr. van der Hoog maskertjes was ik een beetje vergeten, maar nadat ik vorige week een aantal maskertjes van een vriendin kreeg (thanks Romy!) heb ik weer eens een masker opgesmeerd.  Deze is matterend en hij werkt echt! Ik kreeg er een hele gladde huid van en er was geen glans meer te bekennen.

Dr van der Hoog Passionate Pearl kost €2,10


Bij de Kruidvat hebben ze nu ook hele leuke zonnebrillen, waaronder deze. Hij kost €12,95 en werkt echt heel goed tegen de zon. Eindelijk heb ik een goede zonnebril!

Wat voor producten gebruik jij veel tijdens warm weer?

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke favorieten! Die perzik bodybutter van de bodyshop lijkt me heeeerlijk. Alle bodybutters van TBS zijn wel echt mijn favorieten met warm weer. Verder hou ik ook echt van felle nagellakjes zoals Essie 'bottle service' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kitten! Ook heel erg leuke favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. FIjne favorieten! Vooral de boddy butters van TBS vind ik super fijn <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn zeker mooie en fijne favorieten! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke favorieten! Ik heb die peach bodybutter ook, man wat ruikt die lekker zeg :D En je kitten is zo cute! Bij warm weer gebruik ik het liefst een lekkere bodysplash van de Victoria's secret, die ruiken echt heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke favorieten! Je kitten is zo cute ♥ Ik heb die bodybutter van TBS ook, die ruikt zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is Poekie een schatje <3 Zo'n lief beestje, hij kijkt ook zo lekker ondeugend!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!